English

استاندار لرستان در جلسه شورای اداری:

باید فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم

سید موسی خادمی در شورای اداری لرستان، گفت: سرمایه‌گذار در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که برایش آرامش، تسهیلات و شرایط مناسب فراهم کنند.

باید فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری استان به بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: باید احترام به سرمایه‌گذار را در استان تقویت کنیم چراکه سرمایه‌گذار فرّار بوده و به جایی که بیشتر برای او آرامش، تسهیلات و شرایط مناسب فراهم کنند می‌رود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مدیران باید در راستای ایجاد امنیت در فضای سرمایه‌گذاری با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند، گفت: سرمایه‌گذار می‌بایست زمانی‌که به استان وارد می‌شود تمامی مسوولین از او حمایت کنند و تا این مهم تحقق نیابد وضعیت موجود بهبود نمی‌یابد.

وی به محدودیت بودجه در کل کشور اشاره کرد و در ادامه بیان داشت: بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف امور اجرایی می‌شود و دستگاه‌ها باید به سمت جذب اعتبارات ملی از محل اعتبارات تمرکز در وزارتخانه ها اقدام نمایند.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها موظفند سهم استان را از محل ردیف‌های عمومی بگیرند و در پایان سال نیز یکی از معیارهای ارزیابی مدیران بودجه‌ای است که توانسته‌اند از مرکز جذب نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فرهنگیان گلدشت شرقی

    سلام مااهالی گلدشت شرقی ازمسولین تقاضای بهبودوضعیت اسفبارگلدشت شرقی خصوصآتاقبل ازبارندگی این معضل بنام سه راهی گلدشت راتمام کنندچون واردچهارمین سال خودشده راه رابازکنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی