English

توسعه‌ی خدمات درمانی و رفاهی فرهنگیان لرستان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم است

سرپرست معاونت توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در جلسه با روسای مراکز رفاهی، درمانی و صندوق ذخیره فرهنگیان از ضرورت برنامه ریزی دقیق و منسجم برای ارائه خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان خبر داد.

توسعه‌ی خدمات درمانی و رفاهی فرهنگیان لرستان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و منسجم است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، خیراله خیرایی در جلسه با روسای مراکز رفاهی، درمانی و صندوق ذخیره فرهنگیان استان، تکریم شان و جایگاه فرهنگیان را یک راهبرد جدی برشمرد و افزود: مدیران مراکز رفاهی و درمانی باید برنامه هایی در راستای ارائه خدمات رفاهی به شکل مناسب و بر حسب نیاز فرهنگیان تدوین و عملیاتی کنند

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های رفاهی می‌تواند اقدامی مفید به منظور افزایش انگیزش کارکنان باشد و موجبات دلگرمی آنها را فراهم آورد.

خیرایی تاکید کرد: فرهنگیان مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت برعهده دارند و ضرورت دارد راه‌کارهایی ارائه شود تا هم امکانات رفاهی مناسب در اختیار آنان قرار گیرد و هم با استفاده از امکانات مراکز درمانی شاخص، سلامت کارکنان ارتقا یابد .

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، در ادامه سخنان خود بر تمرکز درآمدهای این مراکز تاکید کرد و گفت : شفافیت در جذب و هزینه کرد درآمدهای این مراکز می تواند هم بر کیفیت خدمات تاثیر بگذارد و هم روند خدمات رسانی را تسهیل و تسریع بخشد .

خیرایی در پایان سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که سطح خدمات ارائه شده باید توسعه پیدا کند و شامل کلیه فرهنگیان شود، اضافه کرد: باید در خصوص خدمات ارائه شده و نحوه‌ی خدمت رسانی به همکاران، اطلاع‌رسانی جامع و دقیقی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه