English

آیت‌الله میرعمادی در جلسه شورای اداری لرستان:

شهادت شهید حججی تکرار مکتب امام حسین(ع) است

امام‌جمعه خرم‌آباد در جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان، گفت: شهادت شهید حججی، تکرار مکتب امام حسین (ع) است.

شهادت شهید حججی تکرار مکتب امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در جلسه‌ی شورای اداری لرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، گفت: مردم لرستان با مراسم گل مالی و عزداری‌های خاص خود در روز عاشورا زبانزد ملت هستند.

امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ما هر چه خود را برای خدا و خاندان اهل‌بیت (ع) کوچک کنیم خدا ما را بزرگ می‌کند، لذا شرکت ما در مراسمات مذهبی به‌ویژه مراسم ایام محرم و صفر، نعمت و افتخاری است که نصیب ما شیعیان شده است.

آیت‌الله میرعمادی با استناد به روایات، سجایای اخلاقی و جهادی حضرت سیدالشهدا (ع) را آیینه تمام نمای پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: این امام بزرگ، الگوی حریّت و آزادی است که تا ابد قیام او الگوی و اسوه جهانیان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اشاره کرد: کربلای حسینی آغوشش را بر همه‌ی مسلمین جهان باز کرده و مراسم روز عاشورا و پیاده روی اربعین نیز اقتدار شیعیان را به رخ دنیا می‌کشد.

وی با اشاره به تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مقاومت، محسن حججی افزود: دیدید که محسن حججی پرورش یافته مکتب امام حسین چه غوغایی به پا کرد!. تشییع پیکر این شهید گرانقدر مملو از خیل عظیم جمعیت ایران و فریاد یا حسین بود که تکرار مکتب حسین بن علی را فریاد می زد لذا مکتب حسین هنوز زنده است و با هر شهادت روح تازه ای بر کالبد جامعه می دمد.

میرعمادی تاکید کرد: در مراسم تشییع شهید حججی مردم ما یکدست و یکپارچه شدند حتی کسانی در بین جمعیت بودند که مسلمان نبودند اما همچون شما به حریت و جوانمردی شهید حججی که درس حریت و جوانمردی را از امام حسین (ع) آموخت،عشق می ورزیدند.

در ادامه، نماینده ولی‌فقیه در استان، با اشاره به مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان استان، پایلوت اقتصاد مقاومتی بودن لرستان را امری مهم عنوان کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان لرستان مستلزم به کارگیری مدیریت جهادی، همکاری و هماهنگی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان است.

وی با بیان شعار مقام معظم رهبری که امسال سال تولید و اشتغال است، گفت: مورد خطاب مقام معظم رهبری در این شعار همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است و هر دستگاهی در پایان سال باید گزارش ارائه دهد که چه میزان اشتغالزایی و تشویق به امر تولید و یا اشتغال داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه