English

استاندار قم خواستار شد:

آماده باش دستگاه های انتظامی و امنیتی در عاشورا و تاسوعای حسینی

استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم خواستار آماده باش دستگاه های انتظامی و امنیتی در عاشورا و تاسوعای حسینی شد.

آماده باش دستگاه های انتظامی و امنیتی در عاشورا و تاسوعای حسینی

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،استاندار قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی اندیشیده شود.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی برای پیشگیری و مقابله با هرگونه تهدید امنیتی افزود: استفاده از ظرفیت مردم و هیئات مذهبی برای تامین نظم و امنیت می تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.

سیدمهدی صادقی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار داشت: در برش استانی بایستی اشتغال روستاییان و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی مشارکت و تعامل همه ی مسئولین استان برای تحقق شعار سال و افزایش اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در راستای تولید وارد استان می شود بایستی به اشتغال پایدار منجر شود.

رضا سیار فرماندار قم و رئیس شورای تامین شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به جلسات برگزار شده و برنامه ریزی های صورت گرفته برای مراسم عزاداری در ایام محرم گفت: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی آمادگی کامل برای مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه