English

​مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

جوانان در مسیر شهدا با هوشیاری پیروز جبهه جنگ نرم خواهند بود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در مراسم رونمایی از تصاویر 40 شهید استان قم با عنوان چلچراغ که در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، :‌جوانان در ادامه راه شهدا در جبهه جنگ نرم باید با هوشیاری وارد شده و پیروز این جبهه باشند.

جوانان در مسیر شهدا با هوشیاری پیروز جبهه جنگ نرم خواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،سردار سید جواد هاشمی افزود: دشمنان دیروز در هشت سال دفاع مقدس علیه نظام اسلامی با تمام توان بپا خواستند و ملتی که تازه انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده بود و با دستهای خالی می خواست به شکست وادار کند اما ایمان راسخ و روحیه ایثار و شهادت و  حفظ وحد ت در سایه ولایت این اجازه را به دشمنان نداد و آنان را وادار به شکست ساخت.

وی تاکید کرد: دشمن دست بر نداشته و امروز در سایر کشورها علیه اسلام و انقلاب اسلامی بپا خواسته و اینبار مدافعان حرم در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنان را وادار به شکست ساختند، اگر نبودند امثال محسن حججی ها دشمنان از مرزها عبور می کردند و وارد ایران اسلامی می شدند و باید در داخل با آنان مبارزه می کردیم.

مدیرکل بنیاد شهیدقم ادامه داد: امروز بعد از مقاومت مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) دشمن زبون در جبهه ای دیگر بدنبال ایجاد تفرقه در امت اسلام و تضعیف ملتهای مسلمان است، چرا که از این طریق به منافع خود دست می یابد،‌ و امروز بحث تجزیه کردستان عراق را مطرح کرده است.

مسوول کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس اضافه کرد: دشمن لحظه ای از پا نمی نشیند چرا که سخن امام را شنید که فرمود: ما انقلابمان را بدنیا ثابت خواهیم کرد. دیروز کموله و دموکرات و منافقین سر مدافعان دین و کشور را می بریدند و امروز داعش سر مدافعان حرم را می برد تا حق را ساکت کند اما در هر دو دوره این دشمنان اسلام بودند که شکست خوردند.

وی بیان داشت: دشمن در داخل در جبهه فرهنگی با ناتوی فرهنگی و تهاجمات بی امان با شگردهای مختلف جنگ نرم را سالها است، آغاز کرده وظیفه جوانان است، که با الگو گیری از شهدا در برابر دشمنان بایستند.

سردارهاشمی تاکید کرد: جوانان بدانند که دشمن در کمین است با مد سازی با تغییر سبک زندگی از اسلامی به غربی،‌ با تغییر الگوها ‌و باید در برابر حیله های دشمنان هوشیار بود.

وی نصریح کرد: فریاد ما به پیروی از نهضت حسینی همان شعار "هیهات من الذله" در تمامی جبهه ها بوده است، این شعار ابا عبدالله(ع) است که آزاده باشیم و هیچگاه زیر بار ذلت نباشیم. مرگ با عزت برای ما افتخار است. در این مسیر جوانان به پیروی از شهدا برای حفظ دستاوردهای شهدا باید گوش به فرمان ولایت در مسیر تعالی نظام اسلامی گام بردارند و جبهه های فرهنگی،‌علمی و... نقش موثری را ایفا نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی