English

مدیر آبفای شهری گچساران خبر داد

تعمیر و تعویض ۵۰۰ فقره کنتور خراب در شهرستان گچساران

مدیر امور اب و فاضلاب شهری گچساران از تعمیر و تعویض بیش از 500 فقره کنتور خراب در این شهرستان خبر داد.

تعمیر و تعویض 500 فقره کنتور خراب در شهرستان گچساران

به گزارش خبرگزاری موج، سید بهنام پاد در نشست مدیران آبفای شهری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اجرای پروژه ها آب و فاضلاب در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران روند  قابل قبولی دارد و این مهم با اجرای  برنامه‌های مدون و تلاش برای تحقق برنامه کوتاه مدت و بلند مدت آبفای استان صورت می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان از اجرای بیش از 16 کیلومتر  خطوط اصلی و انشعاب فرعی آب و فاضلاب  در سطح سطح شهر دوگنبدان طی شش ماه اخیر خبر داد و گفت: از این  میزان  6 کیلو متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و  10 کیلومتر نیز  شبکه جمع آوری فاضلاب بوده است.

پاد از تعمیر و تعویض بیش از 500 فقره کنتور خراب  طی سال جاری خبر داد و گفت: در همین مدت بیش از  200 فقره پرونده برای متخلفین انشعاب غیرمجاز تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دهدشت در این نشست با بیان اینکه هم اکنون پروژه توسعه شبکه فاضلاب در  شش نقطه شهر دهدشت در حال اجرا است، افزود: در سال 96  بیش از 6 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر دهدشت اجرا شده است.

داریوش فقهی‌پور با تاکید بر اینکه خدمت به شهروندان و مشترکان جزو اولویت‌های اصلی این اداره است، افزود: این میزان توسعه شبکه فاضلاب طی سه ماه اخیر صورت گرفته است.

وی همچنین از اصلاح و توسعه  بیش از 4 کیلومتر شبکه  توزیع آب در سطح شهر دهدشت در  شش ماه اخیر خبر داد و گفت:  طی همین مدت بیش از 450 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع آب در سطح شهر دهدشت و روستاهای اقماری صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه