English

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

استقامت شهید حججی دشمن را به وحشت انداخت

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در فیلم اسارت شهید محسن حججی می‌بینیم که ایشان در مقابل دشمن خم به ابرو نیاورد و استوار و محکم راه می‌رفت بطوریکه وحشت در دشمن موج می‌زد.

استقامت شهید حججی دشمن را به وحشت انداخت

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی  اظهار داشت: شهید والامقام محسن حججی از جوانان دهه هفتادی است و با شور و احساسات حسینی وارد کار شد و به یقین و درک حقیقی از دین رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در فیلم اسارت شهید محسن حججی می‌بینیم که ایشان در مقابل دشمن خم به ابرو نیاورد و استوار و محکم راه می‌رفت بطوریکه وحشت در دشمن موج می‌زد.

وی بیان کرد: ما عزاداران و هیئتی‌ها با دیدن فیلم اسارت و شهادت محسن حججی، صحنه‌ای از روز عاشورای سال 61 هجری را می‌بینیم.

حجت‌الاسلام قبادی افزود: هرکسی که می‌خواهد صحنه‌ای از بریدن سر اصحاب امام حسین (ع) را در روز عاشورا ببیند، فیلم سر بریدن شهید محسن حججی را ببیند.

وی افزود: شهید محسن حججی راه و هدف خود را پیدا کرده بود و می‌دانست که سرنوشتش به شهادت ختم می‌شود و البته همه شهدای مدافع حرم، هدف والای خود را که همان شهادت است می‌دانستند.

حجت‌الاسلام قبادی بیان کرد: شهید محسن حججی از یاران امام حسین (ع) بود که از روی علم و یقین دست و پای پدرش را می‌بوسد تا اذن جهاد بگیرد و به میدان نبرد برود و بازنگردد.

وی افزود: دشمنان شهید محسن حججی شُعار امویان را سر می‌دهند و انحرافات فکری این دشمنان خونخوار زمان همان انحرافات امویان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه کفت: امروز حسین زمان، سید علی خامنه‌ای است وسربازان او امثال شهید حججی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه