English

فرمانده انتظامی استان گلستان:

کشف ۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سه هزار و 989 کیلو و 312 گرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان کشف و 26 باند توزیع موادمخدر منهدم شد.

کشف 3 هزار و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان موادمخدر از اولویت‌های ماموران پلیس بوده و در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند طی طرح‌ها و عملیات‌های برنامه‌ریزی شده، سه هزار و 989 کیلو و 312 گرم انواع موادمخدر را از قاچاقچیان کشف و 26 باند توزیع موادمخدر را منهدم کنند.

وی با اشاره به اینکه این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش داشته، تصریح کرد: دستگیری قاچاقچیان و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در این مدت 48 درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سردار جاویدان در ادامه به اجرای 333 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و افزایش 32 درصدی جمع‌آوری معتادان پرخطر اشاره کرد وافزود: در این مدت پنج هزار و 386 عدد قرص روان‌گردان توسط ماموران کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به کشف هفت قبضه سلاح از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات ها، افزود: 123 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در عملیات‌های صورت گرفته در 6 ماه گذشته از قاچاقچیان توقیف و روانه پارکینگ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه