English

فرماندار شفت اعلام کرد؛

احتمال وقوع سیل وآبگرفتگی معابر در شهرستان شفت

فرماندار شهرستان شفت در جلسه ستاد مدیریت بحران با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی شدید در این شهرستان گفت : دستگاه های امدادی و خدماتی باید برای مقابله با هرگونه بحران در شهرستان شفت آمادگی کامل داشته باشند .

احتمال وقوع سیل وآبگرفتگی معابر در شهرستان شفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، با بیان اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی تمرکز بارش شدید باران در شهرستان شفت و رضوانشهر خواهد بود افزود:  بارندگی ها ممکن است تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط باید درباره اقدامات موثر قبل از آغاز بارش تدبیر کنند افزود: هماهنگی ها و پیگیری های لازم برای استفاده از ظرفیت های شهرستان های مجاور و معین در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه احتمال ظغیان رودخانه ها و به راه افتادن سیل در شهرستان شفت وجود دارد افزود:  اقدامات لازم برای جلوگیری از مسدود شدن پل های آبنمایی که در مسیر های اصلی رفت و آمد قرار دارند در اولویت راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گیرد و شهرداران و دهیاران نیز تصمیمات مناسب  برای انتقال  و هدایت آب های سطحی در سطح شهرها و روستا را اتخاذ کنند.

محسنی با اشاره به اینکه تندباد احتمالی ممکن است سبب قطعی برق در شفت گردد تصریح کرد: اداره برق این شهرستان با هماهنگی مرکز استان گروه های امدادی خود را تقویت کند و با توجه به ایام سوگواری محرم قطعی برق مساجد، تکایا و حسینیه ها را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

رییس ستاد مدیریت بحران شفت با بیان اینکه بارش سنگین باران ممکن است سبب آبگرفتگی منازل و رانش در راه های مواصلاتی گردد تصریح کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان باید تمهیدات لازم برای خدمات رسانی را پیش بینی کند و در صورت نیاز نیروی انتظامی در مناطق کوهستانی محدودیت ترافیکی وضع نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب روستایی و شهری شهرستان شفت باید پیش بینی های لازم برای جلوگیری از آلودگی شبکه آبرسانی را انجام دهند افزود: آب منطقه ای در صورت تخریب سردهنه های رودخانه ها در اسرع وقت نسبت به ترمیم آن ها اقدام کند.

فرماندار شفت با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج برای کمک  با بخشداران این شهرستان هماهنگ باشند افزود: خانه های بهداشت روستایی و بیمارستان امام رضا(ع)  آمادگی لازم برای پذیرش بیماران را تقویت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی