English

برگزیدگان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» معرفی شدند

معاون فرهنگی و هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نفرات برگزیده مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان را معرفی کرد.

برگزیدگان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حسین ابراهیمیان با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» از اوایل تیرماه امسال، یادآور شد: این مسابقه به منظور فعال کردن مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان در زمینه محیط زیست و با هدف گسترش سطح آگاهی شهروندان در زمینه محیط زیست و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی برگزار شد.

وی با بیان این‌که ٦١ اثر شامل ١٧ گزارش، ١٩ مقاله و ٢٥ عکس به دبیرخانه مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رسید، گفت: این آثار در نشریات محلی پنجره نو، خزر، آوای شمال، گیلان امروز، معین، سوال جواب، گلچین امروز، فجر خزر، هاتف، گیلان بهتر و ٤ دی و همچنین دفاتر استانی خبرگزاری‌های ایسنا، تسنیم، مهر، موج و برنا منتشر شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به بررسی آثار و معرفی نفرات برگزیده از سوی تیمی متشکل از کارشناسان رسانه، تصریح کرد: رتبه نخست این مسابقه به مقاله «شهروندان اعتراض نکنند؛ تولیدکنندگان زباله مشغول کارند» اثر منتشر شده «علی همرنگ» در هفته نامه هاتف تعلق گرفت.

ابراهیمیان ادامه داد: مقاله «محیط بان افتخاری باشیم» نوشته «علی علیزاده» از هفته نامه ٤ دی، در این مسابقه دوم شد.

وی با بیان این‌که تیم داوری آثار، دو اثر را به صورت مشترک حائز رتبه سوم دانستند، افزود: عکس‌های «بدون شرح» از «طوفان بهداد» از هفته نامه هاتف و «عکس طبیعت» اثر «مهدی خالقی» از روزنامه پنجره نو موفق به کسب رتبه سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» شدند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با ذکر این نکته که جوایز نفرات اول تا سوم مسابقه رسانه ای «طبیعت مهربان» به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون ریال است، گفت: نفرات برگزیده، پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، طی مراسمی در این اداره‌کل تقدیر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی