English

مصرف سوخت هواپیمایی گیلان ۲۲ درصد افزایش یافت

در شش ماهه ابتدای سال جاری مجموعاً یک میلیون و 118 هزار و 340 لیتر سوخت ATK از طریق مرکز سوختگیری هواپیمائی رشت برای فرودگاه این کلانشهر تامین و تحویل شده است که این میزان فرآورده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد رشد را نشان می دهد.

مصرف سوخت هواپیمایی گیلان 22 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، افشین آشتا رشد تعداد پروازها را در شش ماهه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته 29 درصد عنوان کرد و گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری پروازها از فرودگاه سردار جنگل رشت هم در بعد داخلی و هم در بعد خارجی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تامین سوخت همه این پروازها از طریق مرکز سوختگیری هواپیمائی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شود گفت: تفلیس، گرجستان، آدانا ،ترکیه،  نجف، بغداد، جده، مدینه، دبی، استانبول، وین، مسکو و آمستردام را از مقاصد سفرهای خارجی و تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، کیش، عسلویه و بندرعباس را جزو مقاصد سفرهای داخلی فرودگاه بین المللی رشت بود.

آشنا راه اندازی خطوط جدید هوایی ازفرودگاه سردار جنگل رشت و استقبال هموطنان از تورهای خارجی و داخلی را  از عمده دلایل افزایش سورتی پروازها ومصرف سوخت درسال جاری نسبت به پارسال عنوان کرد.

رئیس مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور رشت متوسط پروازها در هر ماه 234 سورتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر ایام نوروز و تعطیلات تابستان بیشترین پروازها مربوط به اردیبهشت ماه بوده است

به گزارش موج، مرکز سوختگیری یکی از مهمترین واحدهای سوخترسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با دو هکتار مساحت و تعداد 21 نفر پرسنل است که سالانه در حدود نه میلیون لیتر فرآورده را برای وسایط پرنده فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تامین کرده و قبل از هر پرواز سوخت رسانی هواپیماها را انجام می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه