English

هم‌زمان با ایام محرم؛

دیدار آمران به معروف و ناهیای از منکر اصناف و بازار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر فلسفه قیام امام حسین (ع) را اجرای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: سلامت جامعه و برقراری احکام دین از اهداف اجرای این فریضه الهی است.

دیدار آمران به معروف و ناهیای از منکر اصناف و بازار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت اله میرعمادی امام‌جمعه خرم‌آباد، در دیدار با آمران به معروف و ناهیان از منکر اصناف و بازار، با بیان اینکه اسلام، دین پیوند است، گفت: نماز، انفاق و امر به معروف و نهی از منکر احکام دین مبین اسلام هستندکه پیوند دهنده انسانها و ارتباط بین انسان با خدا را برقرار می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان، تاثیرگذاری را مهمترین نتیجه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و با تاکید برضرورت بکارگیری شیوه‌های صحیح آن، اظهار داشت: در اجرای این فریضه الهی باید با پرهیز از افراط و تفریط و استفاده از روش صحیح، آبروی دیگران را مـد نظر قرار دهیم، چرا که اساس این فریضه، دفاع فرد مومن از حق مومن دیگر است.

در ادامه، پازدار دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان نیز، اصلاح امور جامعه را از مهمترین مزیت های اجرای این فریضه در جامعه دانست و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر، ادامه راه سرخ امام حسین ( ع ) است که در واقعه کربلا تبلور یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه