English

آیت الله حسینی بوشهری:

زیبایی های انقلاب اسلامی باید در رفتار بسیجیان متجلی شود

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به ویژگی های بسیج در نظام اسلامی گفت: زیبایی های انقلاب اسلامی باید در رفتار بسیجیان متجلی شود.

زیبایی های انقلاب اسلامی باید در رفتار بسیجیان متجلی شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار اعضای شورای پایگاه بسیج امام خمینی(ره) استانداری قم طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به تبیین اهمیت و جایگاه شجره طیبه بسیج در کشور پرداخت.

وی با بیان این که بسیج واژه مقدسی است تصریح کرد: امروز بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار و ارزش است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید بر لزوم تلاش در جهت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه بسیج در جامعه، ایثار، اخلاص، فداکاری، دلسوزی و مسؤلیت پذیری را از شاخص های اصلی رفتار و منش بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: در کشور ما مردم بسیجیان را به چنین ویژگی های رفتاری می شناسند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه بر نقش الگویی بسیج در جامعه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت الگو بودن این قشر برای دیگران گفت: زیبایی های انقلاب اسلامی باید در رفتار بسیجیان متجلی شود.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی، گفت: هشت سال حماسه و ایثار ملت ایران، نقطه عطف تاریخ این کشور است.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین با اشاره به طرح مطالب و سخنان سخیف از سوی رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران اظهار کرد: رئیس جمهور پاسخ مناسب و قاطعی به این سخنان دادند.

در ابتدای این دیدار فرمانده پایگاه بسیج استانداری امام خمینی (ره) استانداری قم گزارشی از اقدامات و برنامه های فرهنگی این پایگاه ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی