English

شهردار بندرعباس خبر داد

تغییر رویکرد شهرداری در چهار سال آتی/ چارت سازمانی شهرداری اصلاح می شود

شهردار بندرعباس از اصلاح چارت سازمانی شهرداری در آینده نزدیک و بر اساس دستورات وزارت کشور خبر داد.

تغییر رویکرد شهرداری در چهار سال آتی/  چارت سازمانی شهرداری اصلاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده اظهار کرد: مسلما هر موفقیت و دستاوردی که بدست می‌آید، حاصل تلاش جمعی و برایند همه فعالیت‌های صورت گرفته است.

وی با تاکید بر محور قرار دادن برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت در همه امور شهرداری بندرعباس، افزود: مجموعه شهرداری در چهار سال گذشته با همه فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشته شده و اکنون برای چهار سال آتی برنامه متفاوتی را مدنظر داریم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: میزان عملکرد بودجه‌ای شهرداری بندرعباس در چهار سال گذشته بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد تومان بوده که این رقم حاصل تلاش تمامی پرسنل و مدیران بخش‌های مختلف است که این میزان به نسبت چهار سال قبل از آن، حدود 2.8 برابر رشد داشته است.

امینی‌زاده خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های متعدد شهری و اقدامات توسعه محوری با نگاهی متوازن به محلات مختلف شهر، گواه این مدعاست.

وی ادامه داد: با همه این وجود، اعتقاد داریم که هیچ کس بی‌عیب و نقص نیست و ما نیز کاستی‌هایی در کارمان داشته‌ایم اما نظر شهروندان و کارشناسان در تعریف و رسیدگی به پروژه‌های عمرانی و همچنین سرعت در اجرا و همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای حاکی از روند رو به رشد شهرداری بندرعباس است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و قدردانی از مجموعه پرسنل شهرداری بندرعباس، گفت: افزایش انسجام نیروهای شهرداری باعث بالا رفتن کارآمدی و ارتقای خدمات و عملکرد مجموعه می‌شود که همه نیروها و خصوصا مدیران باید این مسئله را به عنوان اولویت جدی در رفتار و برنامه‌های خود لحاظ کنند.

شهردار بندرعباس در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه در چهار سال پیش رو، برنامه جدید و با نگاه‌های توسعه یافته پیش‌رو قرار گرفته است، بیان کرد: اکنون مردم از ما توقع کارهای بیشتری دارند و برنامه جدید نیازمند تلاش مضاعف است.

امینی‌زاده با اظهار اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اتفاقات کوچک و بزرگ زیادی در شهرداری رخ داده که تجربیات بسیار مهمی از این رخدادها حاصل شده است، اضافه کرد: مستندسازی فعالیت‌ها، تهیه آرشیو و ثبت اقدامات انجام شده در همه بخش‌ها باید در تمامی حوزه‌ها به صورت جدی انجام شود.

وی اجابت درخواست قانونی ارباب رجوع و توجه به انتظارات شهروندان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کارمندان شهرداری باید به خاطر داشته باشند که کارمند شهرداری نیستند و این مجموعه، یک نهاد«درآمد-هزینه» است و هرچه تلاش تک تک افراد بیشتر باشد، درآمد بیشتری حاصل می‌شود.

شهردار بندرعباس با تاکید بر افزایش بهره‌وری در میان پرسنل، بیان کرد: باید برای تمامی افراد شاغل در شهرداری برنامه شخص شده و به میزان مورد انتظار، کار محول شود و همه حوزه‌ها از نظم برخوردار شوند.

مدیر عالی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که سال گذشته از سوی دولت آغاز شده، اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌های کل کشور است و در این مسئله شهرداری بندرعباس نیز مستثنی نبوده و باید از قالب تعریف شده جدید تبعیت کند.

وی تاکید کرد: همه سازمان‌ها، مدیریت‌ها، معاونت‌ها و بخش‌های وابسته به شهرداری باید هرچه سریعتر موضوع اصلاح چارت سازمانی را در دستور کار قرار دهد.

اضافه می‌شود، در ادامه این نشست موسی عیدزاده به عنوان مدیر حوزه دفتر و شورا شهرداری بندرعباس و همچنین حامد رضوانی به عنوان مدیر و مسئول دفتر شهردار بندرعباس معرفی شدند.

شهردار بندرعباس در انتها نیز از خدمات محمد صفری، مدیر سابق امور مالی شهرداری تقدیر کرد و گفت: امیدوارم مدیر جدید این حوزه نیز با عمل به برنامه مشخص، موفق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی