English

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد

"شهید حججی" افتخار جوانان انقلابی ولایتمدار و مدافعان حرم است

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم با اشاره به اینکه "شهید حججی" افتخار جوانان انقلابی ولایتمدار و مدافعان حرم است، گفت: ما افرادی مانند شهید حججی در کشور کم نداریم و قطعا یک شرایط و حکمتی بوده که این فرد محبوب دلها شود و باید این فرهنگ همواره زنده باشد.

"شهید حججی" افتخار جوانان انقلابی ولایتمدار و مدافعان حرم است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با اشاره به هفته دفاع مقدس و تقارن با ماه محرم اظهار داشت: ما باید با تولید تئاتر و فیلم، افتخارات دوران دفاع مقدس را زنده نگه بداریم.

وی تصریح کرد: در دنیا با وجود اینکه جنگ‌هایشان جنگ‌های اعتقادی نیست بهای زیادی به رزمندگان می‌دهند و ما که جبهه‌های الهی و تقرب آل الله داشتیم باید بیشتر به این موضوع بپردازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم تاکید کرد: همیشه انقلاب اسلامی در معرض خطر است، کردستان می‌تواند پدیده‌های زیادی داشته باشد و سال‌های سال است که اسرائیل به دنبال تغییر نقشه خاورمیانه است و بیش از پیش اسرائیل از این ماجرای رفراندم کردستان خوشحال است.

وی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال این است که در منطقه قدرتی را ایجاد کنند و به همان صورتی که در گذشته عثمانی را حمایت می‌شد اسرائیل را حمایت کند و به قدرت منطقه تبدیل شود، افزود: متاسفانه به جای دفاع از ارزش‌ها می‌بینیم که عضو شورای شهر تهران به گونه‌ای صحبت می‌کند که جنگ چیز بدی است و خسارت وارد می‌کند و نمی‌گوید دفاع یک امر واجبی است و با شرافت و عزت سازگاری ندارد.

کم رنگ شدن  فعالیت‌های مذهبی و دینی در سیاست‎ها 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: متاسفانه برخی از فعالیت‌های مذهبی و دینی در سیاست‎ها کم رنگ شده و زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که می‌خواهند تغییراتی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌گوید به جوانان ارزشی بها بدهید و می‌بینید که به افراد غیرارزشی بها داده می‌شود به گونه‌ای که ما یک فیلم هم از دوران جنگ نساختیم، افزود: در ماجرای مدافعان حرم نیز سردار قاسم سلیمانی گفتند به موضوع مدافع حرم بپردازید و یا صرفا می‌خواهید سیاه‌نمایی کنید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: ما افرادی مانند شهید حججی در کشور کم نداریم و قطعا در وی یک شرایط و حکمتی بوده که این فرد محبوب دلها شود و انسان‌ها را متحول کند و باید این  فرهنگ همواره زنده باشد و این فرهنگ است که می‌تواند دنیا که آخرت را زنده نگه بدارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه