English

عضو بنیاد ایران‌‎شناسی کشور

سند تحول بنیادین کاغذی نمی‌تواند به تحول آموزش و پرورش کمک کند.

عضو بنیاد ایران شناسی کشور با بیان اینکه اولویت مسوولان، آموزش و پرورش نیست، گفت: سند تحول بنیادین کاغذی نمی‌تواند به تحول آموزش و پرورش کمک کند.

سند تحول بنیادین کاغذی نمی‌تواند به تحول آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل تقی‌زاده عصر امروز در میزگرد فرصت‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش استان گلستان اظهار دار داشت: اولویت مسئولان، آموزش و پرورش نیست و این در حالی است که همه جامعه از آموزش و پرورش انتظار زیادی دارند.

وی تصریح کرد: از عمر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 6 سال گذشته اما امروز باید اندیشید به چند درصد از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جامعه عمل پوشاندیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله ادامه داد: سند تحول اگر تنها بر روی کاغذ باقی بماند نمی‌توانیم برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

تقی زاده تاکید کرد: بستر مناسب برای تحقق زمینه‌های علمی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایجاد شود.

سید طوبی موسوی پارسایی، مشاور سابق امور بانوان آموزش و پرورش گلستان در این جلسه گفت: بسیاری از مدیران مدارس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نخواندند و نمی‌دانند به چه شکلی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: باید سیاست‌گذاری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از پایین به بالا سیاست‌‍گذاری و برای اجرای آن زمان‌بندی اتفاق می‌2افتاد.

این فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: به علت اینکه اثرگذاری سند بنیادین مشخص نشده امروز نمی‌توانند مدیران بگویند که در کجای کار در تحقق اهداف این سند هستند.

موسوی افزود: آن‌قدر که درس‌های مانند فیزیک فرزندان ما اهمیت دارد اقامه نماز آنها اهمیت ندارد و امروز آمار دقیقی از میزان تدین و مقید بودن فرزندان به نماز در مدارس وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه