English

در آیین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه کتاب؛

از سرپرست خبرگزاری موج لرستان تقدیر شد

در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سرپرست خبرگزاری موج لرستان به‌ خاطر پوشش خبری مناسب یازدهمین نمایشگاه کتاب تقدیر شد.

از سرپرست خبرگزاری موج لرستان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در آیین اختتامیه یازدهمین نمایشگاه کتاب، که شامگاه دیروز در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با حضور مدیر، معاون فرهنگی و معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از سرپرست خبرگزاری موج لرستان به دلیل پوشش خبری مناسب نمایشگاه تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام حنان مدیرکل، شیرزاد بسطامی معاون فرهنگی و کوکب بیرانوند معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن تقدیر از خدمات خبری خبرگزاری موج در لرستان، از امین ساکی با اهداء لوح سپاس و بسته فرهنگی تجلیل کردند.

متن سپاسنامه به این شرح است:

بسمه تعالی

خبرنگار گرانقدر جناب آقای امین ساکی

اینک که با حمایت‌های بی‌دریغ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای تحقق سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید موفق به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان شده‌ایم، به پاس همراهی، همدلی و تلاش شما در جهت انعکاس اخبار این رویداد فرهنگی در رسانه‌ها و جراید محلی و سراسری، این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می‌گردد. امید است همواره در سایه‌ی توجهات حضرت حق، موفق و پیروز و سربلند باشید.

حمیدرضا حنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان

گفتنی‌است در پایان این مراسم، مدیر و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از خبرنگاران، به اتفاق عکس یادبود گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی