English

سرهنگ عسگری در شورای اداری شهرستان بیجار

حفظ نظام مقدس اسلامی بالاترین معروف است

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به فضای مطلوب ادارت برای ترویج امر به معروف ونهی از منکر این فریضتین الهی عنوان کرد: فضای نظام اداری نباید آلوده منکرات شود.

حفظ نظام مقدس اسلامی بالاترین معروف است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، حسن عسگری امروز در شورای اداری با محوریت سلامت اداری و محیط کسب و کار که به مناسبت هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان در سالن اجتماعات مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش اظهار به فلسفه قیام عاشوای حسینی اشاره کرد و  اظهار داشت: احیای اسلام ناب محمدی (ص) و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از اهداف والای این عاشورا و کربلای حسینی است.

وی افزود: از بهترین الگوها و مصادیق امر به معروف و نهی از منکر قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا است.

عسگری بیان کرد: دشمنان با استفاده از روش‌های مختلف در تلاش هستند به  ایمان و اعتقاد مردم خدشه وارد کنند و با رواج منکرات در جامعه در صدد رسیدن به این هدف شوم خود هستند.

وی با بیان اینکه ترویج و نشر معروفات جامعه را به سوی سعادت سوق خواهد داد گفت: در برابر تمامی کارشکنی‌ها و هجمه‌های فرهنگی ترویج معروفات بهترین سلاح در برابر این نقشه‌های شوم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار در ادامه عنوان کرد:  حفظ نظام مقدس اسلامی بالاترین معروف است و برای این مهم باید با دشمنان  با سلاح ایمان و اجرای معروفات در جامعه مقابله کرد.

عسگری با اشاره به فضای مطلوب ادارت برای ترویج امر به معروف  ونهی از منکر این فریضتین الهی عنوان کرد: فضای نظام اداری نباید آلوده به منکرات باشد.

 وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان و روسا و مدیران ادارات گفت: جلب رضایت مردم و حسن خلق کارکنان ادارات یک معروف است.

فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: رفتارهای کارکنان و برخورد آنان با مراجعین می‌تواند از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر باشد.

به گفته عسگری، باید معروفات برجسته در نظام اداری ادرات ما به عنوان الگوهای مشهود در جامعه وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی