English

استاندار گیلان:

تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست

استاندار گیلان گفت: تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست.

تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مصطفی سالاری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید الشهدا گفت: از دیاری استعمار ستیز به استانی استعمار ستیز آمده ام از دیار رئیس علی دلواری به دیار میرزا کوچک خان و آیت الله بهجت آمده ام در آن دیار نیاسوده و در این دیار هم آسوده نخواهم بود زیرا آمده ام  تابه مردم این دیار خدمت کنم.

وی ادامه داد: از امروز من خود و خانواده ام را یک گیلانی می دانم و جز در مسیر راستی گام نخواهم برداشت زیرا بر قدمگاه 8 هزار شهید پا گذاشته ام و گوش شنوایی برای خواسته های شما مردم خواهم بود .

سالاری تاکید کرد: خادمان مردم را حمایت می کنم و علاقه مند هستم که مسیر چهار سال قبل را برای بهره گیری از توانمندی و تخصص جوانان و بانوان بکار گیرم و فردا بخشنامه ای در این زمینه برای تمام دستگاه ها صادر می کنم.

وی اضافه کرد: در این مسیر نیازمند همراهی و مشارکت همه شما مردم به خصوص مدیران ارشد استان هستم و امیدوارم در کنار هم به بهترین ها دست یابیم و خدمت شایسته ای به مردم این استان ارزانی کنیم و برای تعالی استان گام برداریم .

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در گیلان گفت: با وحدت و همدلی شاهد ادامه پیشرفت در گیلان خواهیم بود .

استاندار گیلان تصریح کرد: با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های انسانی، قشرهای مختلف مردم، همراهی روحانیت معزز، مجمع نمایندگان استان، نخبگان، دانشگاهیان و بویژه مردم غیور گیلان تلاش خود را برای توسعه این استان به کار خواهیم بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه