English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم:

آمبولانس دریایی به شبکه بهداشت و درمان قشم اهدا شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت منطقه آزاد قشم گفت: آمبولانس دریایی شرکت مدکندآلو با ۷۰۰ هزار دلار هزینه تولید با هدف ارائه خدمات درمانی به زودی به آب انداخته می شود.

آمبولانس دریایی به شبکه بهداشت و درمان قشم اهدا شد

به گزارش خبرگزاری موج، جهانگیر مجیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تحویل آمبولانس دریایی به مرکز بهداشت و درمان جزیره قشم در جمع خبرنگاران، بیان داشت: این دومین شناوری است که از طرف مدیرعامل شرکت شناور سازی مدکندآلو به عنوان یک اقدام خیرخواهانه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اهدا می شود.

وی ادامه داد: تجهیزاتی همچون دی سی شوک قلبی، مانیتورینگ قلبی، کیف احیا، اسکوپ، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، ساکشن، لانگ بکبورد، کپسول اکسیژن، تخت بیمار و سایر داروها و نیز امکانات مورد نیاز اورژانسی به همراه کادر درمانی و ناوبری از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برای این شناور تامین شده است.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم، این شناور با بدنه فایبرگلاس در ابعاد ۱۲ متر طول، عرض ۶۰.۴ متر و آب خور ۱.۱ متر با قابلیت دریابانی تا گرید ۴ با استفاده از قدرت پیشرانه دو موتور ۳۵۰ HP چهار زمانه یاماها در مجموعه شناور سازی مدکندآلو ساخته شده است.

او گفت: این شناور که از ابتدا با هدف تولید آمبولانس دریایی در شرکت مدکندآلو منطقه آزاد قشم طراحی شده است، دارای دو تخت ویژه بیمار و قابلیت حمل ۳ خدمه ناوبری، ۲ نفر کادر درمانی و دو نفر همراه بیمار است.

به گفته مجیدی، شناور سازی مدکندآلو قشم با توان فنی، طراحی و تولید انواع شناورها، از سرمایه های ملی و منطقه ای کشور به شمار می رود که از سال ۱۳۸۵ در منطقه کندآلو جزیره تاسیس شده است.

بنا به این گزارش، شرکت مدکندالو قشم با به کارگیری نیروهای بومی منطقه، تلاش زیادی را برای کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت شناورسازی در منطقه و توانایی ساخت شناورهای آلومینیومی و فایبرگلاس تحت کلاس و نظارت مشهورترین مؤسسات رده بندی دنیا در این منطقه آغاز کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی