English

فرمانده انتظامی استان گیلان:

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده نهضت عاشورا هستند

فرمانده انتظامی استان گیلان شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده نهضت عاشورا دانست و گفت:‌ شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها و آرمان‌های اسلامی از جانشان گذشتند.

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده نهضت عاشورا هستند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردارمحمدرضا اسحاقی در دیدار با فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رشادت و دلاوری‌های فرزندان غیور ایران در سال‌های جنگ از حافظه ملت پاک نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی شهدای مدافع حرم را ادامه دهنده نهضت عاشورا دانست و اضافه کرد:‌ شهدای مدافع حرم برای دفاع از ارزش ها و آرمان‌های اسلامی از جانشان گذشتند.

وی هماهنگی، همدلی و همکاری میان نیروهای نظامی و انتظامی را عامل برقراری ثبات پایدار در کشور توصیف کرد و افزود:‌ نیروی انتظامی و سپاه، یک روح در دو کالبد هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه طرح‌ها و برنامه‌های مشترک نیروی انتظامی و سپاه اقتدار نظام و اعتلای جامعه را به همراه دارد، تصریح کرد:‌ طرح سالم سازی سواحل در زمره این طرح‌‌ها قرار دارد که نتایج خوبی به همراه داشته است.

سردار اسحاقی مردم گیلان را مردمی خداباور، مومن و معتقد به ارزش‌های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:‌ خدمت‌ مطلوب به مردم، موجب تقویت بنیان نظام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی، بیان داشت:‌ نیروی انتظامی و سپاه باید در کنار هم، طرح‌هایی جدی‌تر را برای زدودن زشتی‌ها، ناپاکی‌ها و ناهنجاری‌ها در فضای مجازی را دنبال کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه این دیدار با بیان اینکه هوشیاری و درایت دستگاه‌های نظامی و امنیتی برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان ضروری است، اظهار داشت: ایران اسلامی باید برای مقابله با هر تهدیدی آماده باشد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت گام برمی‌دارند، تصریح کرد: وفاق، همدلی و هم‌افزایی در این دو دستگاه زبانزد است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت‌های عظیم مردمی در برقراری نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب برای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تلاش برای کمرنگ کردن روحیه ایثار و جهاد را از راهبردهای دشمن در جنگ نرم دانست و اضافه کرد: پایمردی شهدای مدافع حرم، دشمن را در اهدافش دلسرد و ناامید کرده است.

وی تقویت اقدامات پیشگیرانه و اشراف عملیاتی را از اهداف و اولویت‌های سپاه توصیف کرد و اظهار داشت: آرامش مردم تنها با احساس امنیت در جامعه برقرار می‌شود.

سردار عبدالله پور نیروی انتظامی و سپاه را دو نهاد انقلابی دانست و اضافه کرد: این دو نهاد در کنار هم می‌توانند روی بسیاری از ناهنجاری‌ها خط بطلان بکشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه