English

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

طرح های پیشنهادی پرورش میگو در بندرعباس، میناب و سیریک تصویب شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از تصویب طرح های پیشنهادی پرورش میگو در شهرستان های بندرعباس، میناب و سیریک خبر داد.

طرح های پیشنهادی پرورش میگو در بندرعباس، میناب و سیریک تصویب شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از استانداری هرمزگان، رضا مدرس در دومین جلسه کمیته ماده هشت ضوابط و معیارهای استقرار واحدها و فعالیت های صنعتی، تولیدی و خدماتی استان هرمزگان، عنوان کرد: کمیته ماده هشت استانی در راستای تفویض اختیار دستگاه های اجرایی به استان ها و براساس مصوبه تفویض اختیار کمیته ماده هشت ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی برای طرح ‏های رده‏ های یک تا هفت ضوابط استقرار که به استان ها واگذار شده است، تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در مواردی که امکان اجرای ضوابط استقرار صنایع در استان وجود نداشته است این کارگروه به ریاست معاون امور عمرانی تشکیل می‏ شود که پس از تشکیل این کمیته محل ‏های پیشنهادی مورد تأیید جهت طی مراحل اداری و قانونی به کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده 2 و ماده 21 ارجاع خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: در این جلسه از کمیته ماده هشت، طرح های پیشنهادی پرورش میگو در شهرستان های بندرعباس، میناب و سیریک مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر میان اعضاء جلسه با اکثریت آراء به تصویب رسید.

مدرس تصریح کرد: همچنین در این جلسه محل پیشنهادی طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس بررسی و تصویب شد.

وی گفت: با تصویب طرح های مذکور میزان اشتغالزایی و تولید در بخش کشاورزی، شیلات، صنعت و خدمات افزایش چشمگیری در سطح استان خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه