English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه یاسوج:

سخنان رئیس جمهور آمریکا با هدف زیر سئوال بردن برجام بود / شکست دولتمردان امریکا در برابر عقلانیت ملت ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا با هدف زیر سئوال بردن برجام بود که در واقع نشان از ضعف و شکست آنان در برابر عقلانیت دولتمردان و ملت ایران بود

سخنان رئیس جمهور آمریکا با هدف زیر سئوال بردن برجام بود / شکست دولتمردان امریکا در برابر عقلانیت ملت ایران

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، علی محمد احمدی در دیدار با امام جمعه یاسوج، با گرامیداشت رشادت‌های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس به فضیلت‌های ماه محرم، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی با تاسی از نهضت عاشورا و آزادیخواهی و ظلم ستیزی قیام امام حسین (ع) شکل گرفته است.

احمدی استقامت و پایدای ملت ایران در برابر زیاده خواهی ابرقدرت‌ها و دشمنی‌های آنان را قابل ستایش دانست و افزود: این روحیه ایمان، صبر، ظلم ستیزی و حمایت از مظلوم برگرفته از فرهنگ ناب ولایت و الگو پذیری از نهضت حسینی است.

استاندار به تلاش‌ها و خدمات ارزنده نظام اسلامی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با حذف نابرابری‌ها و رعایت توازن منطقه ای رضایت مندی مردم از نظام را به جایگاه واقعی برسانیم.

احمدی برجام را نسخه شفا بخش برون رفت از خیلی مشکلات دانست که با اجماع نظام صورت گرفت و می‌تواند به ایجاد ثبات در منطقه و حتی جهان کمک کند.

وی گفت: اظهارات نادرست و سخیفانه اخیر رییس جمهور آمریکا با هدف زیر سوال بردن برجام نشان از ضعف و شکست آنان در برابر منطق و عقلانیت دولتمردان و ملت ایران دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: البته دشمن پس از جنگ نابرابر تحمیلی دست از شرارت‌ها و خصومت‌های خود برنداشت و همواره در پی ضربه به پیکره نظام اسلامی و توقف موفقیت‌های آن بود ولی باید بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه یاسوج در این دیدار اتحاد، همبستگی و همدلی ملت ایران را از عوامل مهم پیروزی در برابر دشمنان دانست و گفت: تا زمانی که ای اتحاد وجود دارد هیچ دشمنی قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خدمت به خلق و رضایتمندی عمومی را بالاترین نعمت برشمرد و افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد هر چند از برخی نابرابری‌ها به ویژه در دوران طاغوت رنج فراوان برد اما در سالهای اخیر مورد توجه نظام بود و به شاخصهای خوبی دست یافت.

امام جمعه یاسوج پاسداشت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان در طول انقلاب و جنگ تحمیلی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: امروزه شهدای حرم با الگو پذیری از فرهنگ اصیل حسینی به دفاع از آل الله می‌پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی