English

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان اصفهان خبر داد:

پیکر مطهر شهید محسن حججی وارد اصفهان می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان اصفهان گفت: پیکر مطهر شهید محسن حججی پیش از انتقال به شهرستان نجف‌آباد، وارد اصفهان خواهد شد.

پیکر مطهر شهید محسن حججی وارد اصفهان می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان با اشاره به مراسم استقبال از پیکر شهید حججی در اصفهان اظهار کرد: پیکر مطهر شهید محسن حججی پیش از انتقال به شهرستان نجف‌آباد، وارد اصفهان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی و قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی زمان ورود پیکر مطهر شهید حججی به اصفهان و نجف‌آباد متفاوت از اخباری باشد که قبلاً اعلام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: برنامه استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد که پیکر مطهر شهید حججی بعد از ظهر روز چهارشنبه 5 مهرماه وارد شهر اصفهان شود اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

گفتنی است با اعلام ستاد استقبال از شهید حججی در اصفهان قرار است مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)، شهید محسن حججی روز چهارشنبه 5 مهرماه از ساعت 16:30 در میدان امام(ره) اصفهان (پیش از این اعلام شده بود گلستان شهدا) برگزار و سپس مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حججی در روز 5 شنبه ساعت 8 صبح در میدان بسیج نجف‌آباد برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه