English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست مسلمانان نبوده ونخواهدبود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رژیم صهیونیستی دوست و حامی کردهای عراق نیست، بلکه برای رسیدن به اهداف و مقاصد شوم خود در این منطقه حضور دارد.

رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست مسلمانان نبوده ونخواهدبود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج استان کردستان  اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد تحولات نگران کننده ای در منطقه هستیم که برنامه ریزی اصلی برخی از این اقدامات و توطئه ها رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی ادامه داد: امروز نمایشی در شمال عراق راه افتاده است که پشت این نمایش رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکا و عربستان سعودی است و البته در این میان کردهای این کشور نیز دچار مشکلات جدی می شوند و دود این اقدام نیز به چشم آنها می رود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امروز حتی آمریکا متوجه وضعیت شمال عراق شده است و به همین دلیل با برگزاری این رفراندوم مخالفت کرده و به صورت سریع نیز اعلام کرد که فعلا برای اجرایی کردن این مهم زود است.

وی گفت: امروز جای تاسف بسیار دارد که در خیابان های یک کشور مسلمان و اسلامی پرچم های رژیم جعلی اسرائیل مشاهده می شود و البته در این میان سیاست مداران این خطه خود را آویزان رژیم صهیونیستی کرده اند تا همچنان در قدرت بمانند که البته این راه بیهوده است و نتیجه ای جز شکست ندارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچگاه دوست مسلمانان نبوده و نخواهد بود، افزود: سیاست آنها نابودی کشورهای اسلامی و مسلمانان است و به همین دلیل مسلمان کرد، عرب و فارس برای آنها تفاوتی نمی کند.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: کسانی که امروز در شمال عراق خود را آویزان صهیونیست ها کرده اند باید بدانند که این رژیم جعلی به دنبال اهداف و مقاصد شوم خود در منطقه ای و دیر یا زود این افراد را نیز سرنگون می کند.

وی با بیان اینکه زمانی که داعش به شمال عراق حمله کرد تنها کشوری که به داد کردهای این منطقه رسید جمهوری اسلامی ایران بود، یادآور شد: کسانی که تا دیروز با رژیم بعث عراق همدست شده و کردهای این منطقه را به خاک و خون می کشیدند امروز مدافع مردم کرد شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه بسیج در کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز نقش و رسالت بسیج تنها مربوط به مرزهای کشورمان نیست و در کشورهای منطقه با الگو گرفتن از تفکر بسیجی موفقیت های زیادی به دست آمده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بسیج در کشور ما اقتدار و توان خود را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشت و هر زمانی در هر حوزه ای که نیاز بوده بسیج وارد شده است و توفیقات زیادی را نیز کسب کرده است و اقتدار امروز ما نتیجه رشادت های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه