English

به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان؛

شب خاطره شهید توفیقی برگزار می شود/گرامیداشت ۳۰۰شهیدترور کردستان

شب خاطره شهید حاج محمد سعید توفیقی از شهدای ترور کردستان از سری برنامه های کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان در سنندج برگزار می شود.

شب خاطره شهید توفیقی برگزار می شود/گرامیداشت ۳۰۰شهیدترور کردستان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، مسئول دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری استان کردستان با اعلام این خبر گفت : در این مراسم که مصادف شده با سالگرد شهادت محمد سعید توفیقی عاشق اهل بیت (علیهم السلام) ضمن بیان خاطرات دوستان و همسنگران، مستندی از زندگی این شهید که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آماده شده است نیز پخش می شود.

شهرام ستاری با اشاره به اینکه دراستان کردستان ۳۰۰ شهید به دست کوردلان ترور وشهید شد ند، عنوان کرد: حاج محمد سعید توفیقی در هفتم مهرماه سال ۶۸ مصادف با ۲۸ صفر ۱۴۱۰ هجری قمری پس از بازگشت از محل کار توسط گروهک های ضد انقلاب در جلوی منزل خود در خیابان کشاورز سنندج به شهادت رسید.

وی اضافه کرد: این مراسم به منظور گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و معرفی ویژگی های شخصیتی این شهیدان، حوزه هنری با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و مشارکت سپاه بیت المقدس استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.

وی بیان کرد: فرماندهان برجسته نظامی کشوری و استانی و همچنین دوستان و همسنگران شهید حاج محمد سعید توفیقی در شب خاطره آن شهید والا مقام در پردیس سینمایی بهمن سنندج حضور پیدا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه