English

آتش به اختیار یعنی هرکس باید وظیفه خود را تشخیص داده و به آن عمل کند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: جریان ضدانقلاب در حال ارائه یک تصویر آنارشیک از فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به تشکل‌های دانشجویی است.

آتش به اختیار یعنی هرکس باید وظیفه خود را تشخیص داده و به آن عمل کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عباس اخلاقی، مسئول سابق بسیج دانشجویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: امام خمینی (ره) همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته باعث شد که هرگز از هیچ قدرت استکباری و ظالمی هراسی به دل خود راه ندهند.

وی بیان کرد: تمامی کشورهای دنیا و در رأس آن‌ها آمریکا به قدرت ایران اعتراف کرده و این برای ما چالش‌برانگیز است، چراکه نمی‌توانند قدرت فکر و جنبش ما را متوقف کنند و با تمام راه‌ها و هجمه‌ها علیه ایران اقدام و هجمه اندازی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: ازجمله هجمه‌های ذکرشده، هجمه بر خاورمیانه، هجمه تکفیری و مقابله با مسلمان شدن مردم جهان است.

ریحانی تأکید و یادآوری کرد: دشمنان اسلام و ایران با نشان دادن رفتارهای نادرست که از فرمان‌ها اسلامی نیست (قمه‌زنی، سربریدن توسط داعش و...) در پی ضربه زدن به اسلام هستند که به حمد خداوند دشمن با تمام قوای خود واردشده بود به اهداف پلید خویش دست نیافت.

وی افزود: جوانان انقلابی افسران جنگ نرم هستند چراکه افسر در میدان نبرد جلودار و اختیاردار است و اگر ارتباط افسر با مقام بالاتر قطع شود یا آن مقام کفایت لازم را نداشت اختیار به عمل انقلابی دارد.

 ریحانی گفت: رهبر انقلاب فرمودند که اگر مرکز فرماندهی دچار اختلال شد سربازان باید آتش به اختیار باشند یعنی هرکس باید وظیفه خود را تشخیص داده و به آن عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی