English

ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه استان لرستان؛

نشست روشنگری جریان‌های رسانه‌ای کشور در خرم‌آباد برگزار شد

ظهر امروز، نشست روشنگری جریان‌های رسانه‌ای کشور، به همت سازمان بسیج رسانه‌ی لرستان، در سالن حوزه‌ی هنری خرم‌آباد برگزار شد.

نشست روشنگری جریان‌های رسانه‌ای کشور در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در نشست جریان‌های رسانه‌ای کشور که ظهر امروز با حضور سرهنگ فرید معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، سرهنگ دکتر کوشکی رئیس سازمان بسیج رسانه‌ی استان، سرهنگ دکتر گودرزی فرمانده اطلاعات سپاه حضرت ابالفضل "ع" و اصحاب رسانه‌ی استان لرستان در سالن حوزه هنری خرم‌آباد برگزار شد؛ سرهنگ فرید در سخنانی، ضمن تسلیت ایام محرم، با توجه به هفته دفاع مقدس، به ذکر خاطراتی از آن دوران پرداخت.

سرهنگ فرید

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابالفضل "ع" لرستان، در بخشی از خاطرات خود، به عملیاتی با حضور شهدای گرانقدر لرستانی هشت سال دفاع مقدس، شهید داریوش مرادی، توکل مصطفی‌زاده و حسین منصوری اشاره کرد و در روایتی صادقانه، از دلاوری، جوانمردی و گذشت رزمندگان لرستانی جنگ تحمیلی سخن به میان آورد.

در ادامه این نشست، سرهنگ دکتر مهدی گودرزی فرمانده اطلاعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، در سخنانی اظهار داشت: هر جریان سیاسی، فکری و اجتماعی برای خود اهدافی دارد که بر اساس اهداف تعیین شده و به منظور رسیدن به آن، حرکت می‌کند.

وی افزود: نبود هدف مشترک در رسانه، یکی آسیب‌های جدی در این حوزه است. لذا وحدت نظر در این حوزه لازم و ضروری است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: اینکه برخی شبکه‌های معاند در خبرهای خود به صورت زنجیره‌ای عمل می‌کنند نشان از وجود یک اتاق فکر در بدنه آنها است.

وی تصریح کرد: وقتی چند شبکه و رسانه‌ی اعم از بین‌المللی و جهانی، از چهار گوشه‌ی دنیا یک خبر و حرف واحد را در بوق و کرنا می‌کنند، نشان‌دهنده این است که در راستای اجرای عملیات روانی خود، به صورت تیمی عمل می‌کنندد که متاسفانه این نگاه در بین رسانه‌های ما کمتر دیده می‌شود، لذا این یک آسیب جدی است که باید در جهت رفع آن گام‌های اساسی برداشت.

فرمانده اطلاعات سپاه حضرت ابالفضل"ع" لرستان، در پاسخ به پیشنهاد خبرنگار خبرگزاری موج، جهت تشکیل یک اتاق فکر منسجم و پویا برای اهالی رسانه‌ی استان، گفت: پیشنهاد خوبی است و ما از این مهم استقبال می‌کنیم، اما رسانه‌های استان هم باید در این راستا، اقدام عملی انجام دهند.

گفتنی‌است، در ادامه این نشست، تعدادی از صاحبان امتیاز، مدیران مسوول و خبرنگاران رسانه‌های استان، با فرمانده اطلاعات سپاه حضرت ابالفضل "ع" لرستان به بحث و گفت‌و‌گو نشستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه