English

نماینده ولی فقیه در گیلان:

سردار سلیمانی از حریم اسلام دفاع می‌کند/امام(ره) در مقابل فحشا و منکر قیام کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان پیروزی‌های کسب شده در سوریه و عراق را به دلیل ضربه کاری حاج قاسم سلیمانی به دشمن عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی‌ها، شهید همدانی‌ها و حسین‌پورها دین‌باورانی هستند که از اسلام دفاع می کنند.

سردار سلیمانی از حریم اسلام دفاع می‌کند/امام(ره) در مقابل فحشا و منکر قیام کرد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در همایش تجلیل از متولیان حسینه‌های شاهد و ایثار و برترین‌های قرآنی شاهد و ایثار گیلان اظهار کرد: در چهارمین روز از ماه محرم و هفته دفاع مقدس قرار داریم و تقارن این دو حادثه مهم ما را به یک حقیقت توجه می‌دهد و آن این است اگر دین خدا در معرض خطر قرار گرفت همان طوری که انبیا، اولیا و امامان(ع) جان خود را سپر سلامت ماندن دین قرار دادند، آن‌گونه عمل کنیم.

وی ادامه داد: سرنوشت نظام جمهوری اسلامی ایران مانند قیام امام حسین(ع) است زیرا در شرایطی قرار گرفت که جهان کفر دست به‌دست هم دادند تا روشنایی جمهوری اسلامی را خاموش کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به گرویدن ابوسفیان و معاویه از روی ناچاری به اسلام اشاره کرد و افزود: در جمهوری اسلامی ایران برخی تمام توان خود را برای مقابله با آن به‌کار گرفتند اما زمانی که مشاهده کردند از عهده آن بر نمی‌آیند خود را به شکل انقلابیون در آوردند و حتی در پست‌های مختلف قرار گرفتند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه عوامل نفوذی تلاش کردند بین نیروهای مذهبی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: امر مذکور تا جایی ادامه پیدا کرد که کشمیری عامل انفجار نخست‌وزیری و شهادت رجایی و باهنر، کیف‌کش این دو بزرگوار بود.

وی به قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) زمانی که مشاهده کرد عده‌ای می‌خواهند اسلام را وارونه کنند قیام کرد و به عنوان خروج کننده علیه یزید شراب‌خوار به شهادت رسید اما همچنان صدای لبیک یا حسین(ع) مردم بلند است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امام(ره) در مقابل فحشا، منکر و وابستگی شاه مخلوع به بیگانگان قیام کرد، یادآور شد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا از صاحبان قمارخانه‌های این کشور محسوب می‌شود اما خود را از جزو انسان‌های والا می‌داند و دنیا را به طرف تباهی می‌کشاند.

آیت‌الله قربانی، قیام امام(ره) را در راستای مقابله با شاه و اربابان او خواند و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای حفظ انقلاب و اسلام تعداد 240 هزار شهید تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شباهت‌های بسیاری با قیام امام حسین(ع) دارد، تصریح کرد: سر شهید حججی را مانند امام حسین(ع) بریدند و او را بدون سر به ما برگرداندند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، شرایط انقلاب اسلامی را مانند زمان امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: امام(ره) خدایی محض، فقیه جامع‌الشرایط و نایب امام زمان(عج) بود.

آیت‌الله قربانی، با اشاره به عظمت خانواده شهدا، اظهار کرد: افتخار ما عرض ارادت به خانواده شهداست اما به مصائب امام حسین(ع) نمی‌رسیم.

وی به برگزاری مراسم شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی با حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و متذکر شد: سردار سلیمانی، ابوالفضل مقام معظم رهبری است و پیروزی‌ها در لبنان، سوریه و عراق به دلیل ضربه‌کاری او به دشمن به دست آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی‌ها و همدانی‌ها فدایی دین هستند، تصریح کرد: مدافعان حرم نیروهای متدین و دین‌باور محسوب می‌شود و باید قدر این رزمندگان که از حریم اسلام دفاع می‌کنند، را بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه