English

مسوول ستاد اقامه نماز گلستان گفت

برگزاری سومین اجلاسیه نماز در مینودشت

مشاور استاندار و مسئول ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: سومین اجلاسیه نماز در شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین اجلاسیه نماز در مینودشت

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: سومین اجلاسیه نماز در سال جاری با موضوع نماز و فضای مجازی در استان گلستان در شهرستان مینودشت و بیست و ششمین اجلاس کشوری نماز امسال در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

مشاور استاندار گلستان و مسئول ستاد اقامه نماز استان گلستان افزود: در سال جاری تولید محتوا با فضای مجازی با موضوع نماز در دستور کار قرار دارد و ما باید از تهدید فضای مجازی به سمت فرصت استفاده کنیم.

محمدی تاکید کرد: 2 هزار نفر در شهرستان گنبدکاووس به عنوان موثرین نماز شناخته شدند و اجلاسیه نماز در شهرستان گنبدکاووس با برنامه کیفی خوبی برگزار شد.

مسوول ستاد اقامه نماز استان گلستان گفت: فرهنگ‌سازی مهم عاشورا، خواندن به وقت و جماعت نماز توسط امام حسین(ع) بود و ما باید این موضوع مهم را در ایام عزاداری ها ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه این همایش با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز، برخورداری از معنویات نماز برپا خواهد شد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 1500 نفر در این اجلاسیه حضور داشته باشند.

محمدی گفت: 2 اجلاسیه قبلی ستاد اقامه نماز در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس برگزار شد و بیست و ششمین اجلاسیه سراسری هم امسال در دهه دوم آذر ماه در استان هرمزگان با شعار نماز و فضای مجازی برپا می‌شود.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ,شکوری, صفرپور و تولی تجلیل شد و از تلاش‌گران عرصه سلامت و نماز نیز تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی