English

فرماندار شهرستان صومعه سرا:

بزرگترین درس عاشورا زیر بار منت و زور دیگران نرفتن است

فرماندار صومعه سرا در جلسه ستاد ساماندهی اربعین حسینی گفت: بزرگترین درس عاشورا زیر بار منت و زور دیگران نرفتن است.

بزرگترین درس عاشورا زیر بار منت و زور دیگران نرفتن است

به گزارش خبرگزاری موج از صومعه سرا، علی فتح اللهی افزود: عزت و افتخار امروز ایران در منطقه و جهان مدیون خون پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس است و همه مسوولان باید از فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی شهدا در اجرای برنامه های خود الگو برداری کنند.

فرماندارصومعه سرا با بیان اینکه درس ایثار، فداکاری و گذشت بالاترین درس عاشورا به جوامع بشری است، بیان کرد: فرهنگ عاشورایی در تمام زوایای فردی هر شخص رسوخ کرده و سبب ایجاد چنین صحنه های بی بدیلی می شود، که می تواند برای هر جامعه ای اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی گفت: امسال مقارن شدن محرم با هفته دفاع مقدس رنگ وبوی دیگری را به همراه دارد زیرا فلسفه هر دو حرکت عاشورا و دفاع مقدس به یک ریشه معنوی و مقدس می رسد.

فتح الهی افزود: عاشورا با وجود گذشت این همه سال باشکوه تر و پرشورتر از هر سال برگزار می شود و این به معنای این است که نام عاشورا هنوز در لوح زرین تاریخ اسلام پررنگ و بیاد ماندنی است.

فرماندار صومعه سرا با توجه به فرمایشات امام راحل(ره) که این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است گفت:  در واقع عدم بصیرت و شناخت درست از عاشورا انسان را به بیراهه می کشاند.

فتح الهی تصریح کرد:  اربعین برای ما فرصتی است که باز هم اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کنیم و داعش را که زائیده تفکرات شوم استکبارجهانی است نابود سازیم.

فرماندارصومعه سرا با توجه به اینکه برگزاری مراسم ها، تکایا و احسانات و خیرات بدون درنظر گرفتن اعتبارات صورت گرفته است، خاطر نشان کرد:  باید مردم را راغب کنیم که بیش از پیش در اینگونه فعالیتها مشارکت نمایند تا اثرات و برکات خوبی به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه