English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

پرونده سارق داخل خودرو در نجف آباد بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف 40 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

پرونده سارق داخل خودرو در نجف آباد بسته شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست با بیان این خبر گفت:در پی شکایات مردمی مبنی بر سرقت داخل خودرو در شهرستان نجف آباد بررسی موضوع دردستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم که از سارقان حرفه ای می باشد طی بازجویی های پلیس به سرقت 40 میلیون ریال اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل، مالباختگان شناسایی و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان از شهروندان خواست: از قرار دادن خودروها در کوچه ها و معابر پرت و تاریک خودداری کنند، از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد ، روی صندلی جلو و صندلی عقب خودرو و در معرض دید خودداری کنید زیرا ممکن است سارق در محل حضور داشته باشد و پس از دور شدن شما اقدام به سرقت کند، از رها کردن خودرو ، بدون بستن درب آن حتی برای یک لحظه خودداری کنید . سارقان به دلیل حرفه ای بودن ، برای سرقت در این لحظات از سرعت عمل بالایی برخوردارند ودر صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه