English

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

فاز اول بازار عمده فروشان خشکبار اوایل سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از بهره برداری فاز نخست بازار عمده فروشان خوار و بار و خشکبار در اوایل سال آینده خبر داد.

فاز اول بازار عمده فروشان خشکبار اوایل سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اصغر کشاورز راد اظهار کرد: با توجه به انتقادات و شکایت هایی شهروندان در خصوص سدمعبر و ترافیک خیابان های مرکزی شهر از جمله خیابان های ولی عصر و جهاد، علت این معضل فروشگاه های عمده فروش خوار و بار و خشکبار شناخته شد که در این راستا جلسه ای برای ساماندهی این فروشگاه ها با اتحادیه صنف عمده فروشان خوار و بار و خشکبار در سازمان میادین برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا تصمیم گرفته شد تا محلی جدید در شرق اصفهان برای انتقال این فروشگاه ها ساخته شود تا آرامش به مرکز شهر بازگردد.

این مقام مسوول شهری با اشاره به اینکه کلنگ احداث این پروژه در نیمه دوم سال گذشته زده شد، ادامه داد: این پروژه در ۷ ردیف و در هر ردیف نیز ۱۵ واحد احداث می شود.

کشاورزراد گفت: این پروژه در زمینی حدود ۱۴ هکتار طراحی شده است و ۱۰۵ انبار برای این مجموعه در نظر گرفته شد که مساحت ۵۵۰ متری را در بر می گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه عملیات احداث این پروژه  با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، از بهره برداری فاز نخست بازار عمده فروشان خوار و بار و خشکبار در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه موقعیت مناسبی را برای اعضای این صنف ایجاد و نارضایتی شهروندان را برطرف و مشکلات ترافیکی خیابان های جهاد و ولی عصر را مرتفع می سازد.

کشاورز راد با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی ردیف پنجم پروژه نیز در دست مناقصه و طراحی است، عنوان کرد: همچنین اجرای ردیف ۶ و ۷ پروژه در آینده نزدیک اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: پروژه ساماندهی عمده فروشان خوار و بار و خشکبار پروژه ای ملی است که کمک شایانی به رفع مشکلات شهری در زمینه سد معبر و ترافیک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه