English

اهواز دومین شهر فرودگاه کشور می شود

استاندار خوزستان گفت: دومین شهر فرودگاهی کشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با مساحتی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار در اهواز احداث می شود.

اهواز دومین شهر فرودگاه کشور می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی گفت:  وزارت راه و شهر سازی مجوز احداث شهر فرودگاهی اهواز را پس از 6 ماه پیگیری به تازگی صادر کرده است.

وی ادامه داد: در 2 روز گذشته در روزنامه ایران دیلی به صورت دی ال تی (مناقصه بین المللی) از شرکت های بزرگ سرمایه گذار برای ساخت فرودگاه اهواز دعوت شده است.

شریعتی افزود: چند شرکت سرمایه گذار بزرگ دنیا آمادگی خود را برای همکاری و ساخت فرودگاه اعلام کرده اند که پس از طی کردن مراحل فنی ، اقتصادی و استعلام انجام شده در کمیسیون حقوقی دولت، یکی از این شرکت های بین المللی انتخاب و کار احداث فرودگاه را آغاز می کند.

استاندار خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود شهر فرودگاهی اهواز 4 تا 5 سال آینده به بهره برداری برسد و استان خوزستان دومین استان دارای شهر فرودگاهی در کشور خواهد شد.

وی احداث شهر فرودگاهی اهواز را نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان عنوان کرد و گفت: احداث شهر فرودگاهی اهواز و مرکزی بودن آن در منطقه، نقش مهمی در بالابردن استانداردهای این شهر، ایجاد رفاه، اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه