English

قهرمانی قم در شطرنج و دارت بیماران خاص کشور

قهرمانی در شطرنج و دارت بیماران خاص پایان کار نمایندگان قم در رقابت های قهرمانی کشور در قم بود.

قهرمانی قم در شطرنج و دارت بیماران خاص کشور

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رقابت‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور با درخشش نمایندگان قم و قهرمانی آنها در سه بخش تیمی به کار خود پایان داد، در حالی که این پیکارها ویژه بیماران همودیالیز و هموفیلی هر دو بخش مردان و بانوان در دو رشته ورزشی دارت و شطرنج در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در پایان رقابت های دارت هموفیلی مردانعلیرضا ساکتی از قم نائب قهرمان شد و در دارت همودیالیز مردان بهمن ذکاوتی و رحمان متقیان از قم عناوین دوم و سومی را از آن خود کردند.

فاطمه قاسمی نماینده قم در رقابت های دارت هموفیلی بانوان عنوان نخست و مدال طلا را تصاحب کرد و در دارت همودیالیز بانوان معصومه یاسمی از قم نائب قهرمان شد و در شطرنج همودیالیز مردان علی کاوتی عنوان قهرمانی را برای قم به ارمغان آورد.

در رقابت های شطرنج هموفیلی زنان مهدیه حسین‌خانی و زهرا حاتمی از قم عنوان قهرمانی را کسب کردند و در رقابت های شطرنج همودیالیز زنان راضیه پرویزی، آی‌سین زارعی و سمیه چهرقانی همگی هر سه از قم عناوین برتر را تصاحب کردند.

سرانجام در رده‌بندی تیمی زنان هموفیلی قم با 145 امتیاز اول شد و  در رده‌بندی تیمی زنان همودیالیز قم با 135 امتیاز عنوان نخست را تصاحب کرد و در رده‌بندی تیمی مردان همودیالیز قم با 135 امتیازبالاتر از سایر تیم ها جایگاه قهرمانی را کسب کرد و در رده‌بندی تیمی مردان هموفیلی قم با امتیاز 90 بعد از استان فارس در رتبه دوم ایستاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه