English

بوی مهر در خانه دانش آموزان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از تشکیل 19 کلاس تک نفره ویژه دانش آموزان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس سازمان دانش آموزی خبر داد.

 بوی مهر در خانه دانش آموزان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، دانش هاشمی پور با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم شدن زمینه تحصیل دانش آموزان مصدوم در این حادثه دلخراش، اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با تعریف 19 کلاس تک نفره در سامانه سناد در دوره متوسطه اول و دوم در شهرستانهای میناب، رودان و حاجی آباد، دانش آموزان مصدوم سال تحصیلی جدید را با حضور معلمان مجرب و توانمند در منازل خود آغاز کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص این دانش آموزان ابلاغ معلمان خواهر جهت تدریس در منازل دانش آموزان مذکور صادر گردید و جلسات توجیهی با مدیران مدارس، معلمان و اولیاء دانش آموزان نیز برگزار گردیده است .

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز از جمله میز و صندلی دبیران، تخته وایت برد، وسایل الکترونیکی و بسته های آموزشی و کتب درسی برای این دانش آموزان عزیز تهیه و وسیله نقلیه ویژه ایاب و ذهاب دبیران به منازل دانش آموزان نیز تدارک دیده شده است.

هاشمی پور همچنین گفت: برابر برنامه هفتگی تنظیم شده از اول مهرماه، همزمان با سایر دانش آموزان، دانش آموزان عزیز مصدوم نیز فعالیت آموزشی و پرورشی خود را در اتاق اختصاصی در منزلشان همانند کلاسهای درس مدارس آغاز کرده اند .

وی یادآور شد: به منظور نظارت و کنترل بر فرایند تدریس و چگونگی ارائه خدمات آموزشی به این عزیزان در روز اول مهر از کلاسهای تک نفره تشکیل شده بازدید شد و توصیه های و راهنمایی های لازم به عوامل مجری در شهرستانهای مذکور از جمله شهرستان میناب که بیشترین دانش آموز مصدوم را دارد، ارائه گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن قدردانی از مقام عالی وزارت و همچنین مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: در شهرستان میناب 15 کلاس تک نفره، در رودان 3 کلاس تک نفره و در حاجی آباد یک کلاس تک نفره با شرایط مذکور تشکیل گردیده است .

هاشمی پور در خاتمه با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان فقید این حادثه گفت: تا روز اول مهر، خوشبختانه 10 نفر از دانش آموزان مصدوم پس از طی دوره درمان، موفق شدند در مدارس خود در کنار سایر دانش آموزان حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی