English

فرماندار بندرعباس در شورای ترافیک مطرح کرد؛

لزوم ساماندهی سریعتر سرویس مدارس جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان

فرماندار شهرستان بندر عباس گفت: جهت افزایش ایمنی، عبور و مرور و روان سازی ترافیک ساماندهی سرویس مدارس باید سریعتر انجام گیرد.

لزوم ساماندهی سریعتر سرویس مدارس جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر، در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای ترافیک شهرستان، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید با گستردگی کارها نیازمند همدلی و همراهی همه مسوولان اجرایی است تا بتوانیم شور و نشاط لازم را برای حضور آینده سازان کشور در مدارس ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تمام اقشار جامعه  تعلق دارد تصریح کرد: تمامی مسئولین ادارات در امر آموزش و پرورش سهیم هستند و با تمام توان بایستی هم از لحاظ مادی و هم معنوی حامی این نهاد با ارزش جامعه باشند.

وی مدرسه را منشا پویایی و بالندگی در جامعه دانست و گفت: همه مردم، مسوولان باید آموزش و پرورش را در آماده سازی مدارس شهرستان برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همراهی کنند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان خاطرنشان شد: همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی عضو شورای ترافیک در بهبود معضلات ترافیکی موثر است و باید با برنامه ریزی صحیح و همفکری در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم گام برداریم.

وی در پایان افزود: باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هستیم انتظار می رود دستگاههای مربوطه با همکاری یکدیگر بسترهای لازم را به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور دانش آموزان از جمله خط کشی عابر پیاده در جلوی مدارس،نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده، ایمن سازی و رنگ آمیزی سرعت گیرها، ساماندهی سرویس مدارس را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی