English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف حدود یک و نیم تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۴۴۵ کیلو انواع مواد مخدر طی اجرای طرح های پاکسازی و عملیات موفق پلیسی در ۷۲ساعت گذشته خبر داد.

کشف حدود یک و نیم تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، به مدت ۷۲ساعت تشدید طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن متوقف کردن ۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف یک تن و ۴۰۹ کیلو ماده مخدر تریاک و ۳۶ کیلو ماه مخدر حشیش شدند.

سردار ملکی با اشاره به اخذ مجوزهای قضائی جهت بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران طی پاکسازی محله های آلوده و جرم خیز، ۵۲ قاچاقچی مواد مخدر و ۳۴۱ نفر معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی