English

برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی «مشق مناجات در نگارخانه مارلیک رشت

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان «مشق مناجات» به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ١ تا ٣ مهر ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت در حال برگزاری است.

برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی «مشق مناجات  در نگارخانه مارلیک رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، از برپایی نمایشگاه گروهی خوشنویسی «مشق مناجات» با محوریت کتابت مناجات شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ١ تا ٣ مهر ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.

کتابت مناجات شهدا، همزمان با روز قلم در تاریخ ١٤ تیر ١٣٩٦ با حضور جمعی از خوشنویسان برجسته گیلان در گلستان شهدای رشت برگزار گردید که طی آن ٥٠ هنرمند خوشنویس به مدت پنج ساعت به کتابت بخش هایی از وصیت نامه و مناجات شهدای سرافراز گیلان پرداختند . این نمایشگاه ماحصل این اقدام ارزشی و شامل ٥٠ اثر خوشنویسی با ابعاد ٥٠ در ٧٠ می باشد.

نمایشگاه گروهی خوشنویسی «مشق مناجات» از تاریخ ١ تا ٣ مهر ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه