English

سردار دهقان:

نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس بی بدیل بود

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با اشاره به وحدت و انسجام نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، نقش نیروی انتظامی در این دوران را بی بدیل توصیف کرد.

نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس بی بدیل بود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار حسین دهقان در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله صحنه نمایش وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح کشور بود.

وی نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس را بی بدیل خواند و بیان داشت: نیروهای انتظامی در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در داخل کشور در جبهه های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند و حضوری تاثیرگذار در کنار نیروهای سپاه، بسیج و ارتش داشتند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در  حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی ازنیروهای مسلح، با بیان اینکه امروز پلیس به عنوان یکی از ارکان مهم امنیت کشور به شمار می آید تصریح کرد: ناجا بایستی برای مقابله با مجرمان حرفه ای، اشرار و قاچاقچیان و ایجاد نظم ترافیکی در شهرها و راه ها به تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز شود.

وی نصب دوربین های ثبت تخلفات را باعث کاهش تخلف سرعت در جاده های کشور عنوان کرد و گفت: پلیس در سطح شهرها می بایست به جای استفاده از حضور فیزیکی نیروها به سمت بهره گیری از سیستم مکانیزه ثبت تخلفات و ارسال جریمه به در منازل رانندگان متخلف برود.

سردار دهقان با اشاره به پیشرفت های خوب وزارت دفاع در ساخت و تولید تجهیزات نظامی مدرن و به روز اذعان کرد: این وزارت خانه با توانمندی بالای کارشناسان خود می تواند نیازمندی های پلیس به تجهیزات مدرن و به روز را تامین کند.

سردار معصوم بیگی هم در این دیدار با تاکید بر آمادگی بالای نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه نا امنی در تمام طول شبانه روز گفت: این نیرو با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی آماده است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی به ظرفیت های بسیار خوب استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: این استان از مردم و مسوولانی دین دار، ولایتمدار، مطالبه گر، مسوولیت پذیر و مشارکت جو برخوردار است و قطعاً با وجود چنین مردم و مسوولانی پلیس در ارتقای هرچه بیشتر امنیت موفقیت های بیشتری به دست خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه