English

رئیس کمیسیون سیاست گذاری اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی می شود

رئیس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان به راه‌اندازی مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان اشاره کرد و گفت: آموزش مهارت‌های شغلی بر اساس نیاز اعضای اتاق ازجمله مهم‌ترین هدف راه‌اندازی این مرکز است.

مرکز آموزش اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مصطفی رناسی در جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: چنانچه اقتصاد در اولویت قرار گیرد مسایل و مشکلات این بخش با سرعت بیشتری از سوی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برطرف می‌شود.

وی آغاز فعالیت‌های شرکت توتال فرانسه در میدان‌های نفتی ایران و همچنین اجرایی شدن فاز توسعه فرودگاه اصفهان و مشهد توسط شرکت وینسی فرانسه را گام‌های ارزشمند برای توسعه اقتصاد کشور برشمرد و گفت: رشد اقتصادی ایران به‌آرامی افزایش می‌یابد و چنانچه همه بخش‌ها اولویت اول خود را اقتصاد قرار دهند رشد اقتصادی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

رناسی افزود: آموزش مهارت‌های شغلی بر اساس نیاز اعضای اتاق ازجمله مهم‌ترین هدف راه‌اندازی این مرکز است .

رئیس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان خواستار همکاری نزدیک‌تر دانشگاه و واحدهای صنعتی در انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی شد و گفت: ارایه موضوع پایان‌نامه از سوی واحدهای صنعتی به دانشجویان دانشگاه و  انجام تحقیق بر اساس مسایل واحدهای صنعتی می‌تواند رابطه صنعت و دانشگاه را تحکیم تر سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه