English

در حاشیه‌ی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان؛

تقدیر رئیس کل دادگستری از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

جعفر بدری: برگزاری چهار نمایشگاه کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری در دوره‌ی مدیریت حجت‌الاسلام حنان، نشان از عملکرد مثبت ایشان دارد .

تقدیر رئیس کل دادگستری از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، رئیس کل دادگستری استان، در جریان بازدید از یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان، ضمن تقدیر از حجت الاسلام حمیدرضا حنان، گفت: برگزاری 4 نمایشگاه کتاب و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دوره‌ی مدیریت ایشان ، نشان از عملکرد مثبت حجت الاسلام حنان دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم استان از این فرصت بسیار خوب برای آشنایی با اندیشه های اندیشمندان و صاحب‌نظران علوم مختلف بهره برده و با استقبال خوب خود، همچون سال‌های گذشته، رونق‌بخش یازدهمین نمایشگاه کتاب استان باشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به نقش ویژه‌ی کتاب در کاهش بزه‌های اجتماعی، گفت: بیشتر بزهکاری‌هایی که در جامعه به‌وقوع می‌پیوندد ، برخواسته از عدم آگاهی است و کتاب به عنوان منبع آگاهی، علم و دانش می‌تواند ضمن بالا بردن سطح اندیشه‌ی افراد جامعه، زمینه‌های شکل‌گیری بزه‌کاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در انواع مختلف را کاهش دهد.

بدری در پایان با اشاره به فرارسیدن ایام عاشورا و هفته ی دفاع مقدس، گفت: آشنایی با فرهنگ عاشورا و رشادت‌های شهدا، جانبازان و اسرای هشت سال دفاع مقدس از مهمترین نیازهای نسل جوان جامعه‌ی امروز ایران است که می‌تواند سطح تفکرشان را ارتقا داده و توان برخورد آنان با تهاجمات گوناگون دشمنان نظام را بالا ببرد.

گفتنی‌است در جریان این بازدید، دادستان خرم‌آباد، معاون پیشگیری از وقوع جرم، مسوول روابط عمومی و تنی چند از مدیران دادگستری استان، بدری را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی