English

استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

باید تلاش کرد تا واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل به مدار تولید برگردند

سید موسی خادمی، در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان، گفت: فلسفه‌ی وجودی ما رفع مشکلات است، لذا باید تلاش کنیم تا واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل استان به مدار تولید برگردند.

باید تلاش کرد تا واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل به مدار تولید برگردند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، استاندار لرستان در نخستین حضور خود در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: دولت‌ها وظیفه دارند تا رفاه و آرامش مردم را فراهم کنند. لذا، باید در راستای رفع مشکلات پیش روی مردم گام برداریم.

خادمی ادامه داد: فلسفه‌ وجودی ما، رفع مشکلات است و یکی از مشکلات، بحث اشتغال جوانان است که باید تمام تلاش خود را برای حل آن به کار گیریم.

ستاد تسهیل لرستان

وی تصریح کرد: موضوع واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان هم یکی از دغدغه‌های مهم پیش رو است که همه ما باید تلاش کنیم تا این واحدها به مدار تولید برگردند.

استاندار لرستان در ادامه، افزود: البته بعضی از این واحدها به لحاظ بازار فروش دارای مشکلاتی هستند که در این شرایط لازم نیست به هر قیمتی آنها را سرپا نگه داریم.

وی با بیان این نکته که نباید توقع واحدها را تا آنجا بالا برد که تصور کنند به هر قیمتی می‌شود آنان را فعال نگه‌داشت، تاکید کرد: در این راستا باید عقلانی اقدام کرد چرا که بهترین کار همین است. زمانی که یک واحد تولیدی مشکل دارد، بازار فروش ندارد و یا تکنولوژی آن فرسوده شده، چگونه می‌توان آن را سرپا نگه‌داشت ؟! مگر می‌شود به زور، چنین واحدی را فعال نگه‌داشت ؟!.

سید موسی خادمی افزود: در جلسات ستاد تسهیل نباید نگاه بخشی داشت و اینجا کسی تنها متولی بخش خود نیست بلکه نماینده استان است. لذا باید همه ما در راستای رفع مشکلات کوشا باشیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در جلسات ستاد تسهیل، بین مدیر بانک و صاحب صنعت فرقی وجود ندارد، تصریح کرد: همگی باید به یک اندازه نگران واحد تولیدی و کارگران آن باشند. بی‌شک اگر به این نگاه برسیم و این حس بین ما به وجود بیاید، بخش بزرگی از مشکلات تولید و اشتغال لرستان حل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه