English

فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

سه هزار و ۲۵ سایت مجرمانه در لرستان شناسایی شده است

سردار مهدیان نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به دستگیری 141 مجرم اینترنتی در استان، گفت: در این راستا سه هزار و 25 سایت مجرمانه شناسایی و برای 151 فقره پرونده قضایی تشکیل شده است.

سه هزار و 25 سایت مجرمانه در لرستان شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به مناسبت‌های هفته دفاع مقدس، هفته امر به معروف و نهی از منکر و ایام محرم اظهار داشت: دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا است.

وی با بیان اینکه امر به معروف به عنوان یک فریضه واجب بهترین اهرم و بهترین مهندسی مبارزه و دفاع نرم است ، تصریح کرد: بهترین نسخه ای که می توان برای دفاع در مقابل جنگ نرم دشمن درست کرد، اجرای دقیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است و بسیاری از وظایف پلیس نیز در حوزه بایدها و نبایدها است.

فرمانده انتظامی استان فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه خدا توفیق داده در استان شهید پرور لرستان که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب و پشتیبان نظام بوده است، در خدمت این مردم به عنوان یک خادم حضور داشته باشیم، گفت: اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان پیش بینی شده است و 18 اولویت که 11 مورد آن با رویکرد اقتصاد مقاومتی است، تدوین شده است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه اولین ماموریت که پایه همه ماموریت های پلیس است بحث توسعه بصیرت دینی و دین باوری و ارتقاء شان و منزلت سازمان متدین ناجا است، تصریح کرد: پایش سلامت اداری در سازمان برای توانمندسازی کارکنان از دیگر اولویت های نیروی انتظامی استان است.

وی با تاکید بر اینکه چهار اولویت برتر داریم که برگرفته از فرامین رهبری است، افزود: اقدامات پیشگیری ، مقابله و مهار جرایم از دیگر اولویت های پلیس لرستان خواهد بود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه 16 طرح پیشگیرانه را با استفاده از اتاق فکرهای سطح یک، دو و سه تدارک دیده و بررسی کرده ایم و این طرح ها به همه پاسگاه ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: همچنین چهار طرح عملیاتی خلاقانه و ویژه برای پاکسازی نقاط آلوده تدارک دیده ایم و در این راستا طرح های تخصصی برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می شود.

سردار مهدیان نسب افزود: این طرح های خلاقانه شامل طرح های نقطه ای، منطقه ای، موضوعی و حجمی است؛ در طرح نقطه ای، کلانتری ها به صورت محله محور نقاط آلوده را پاکسازی می کنند، در طرح منطقه ای فرمانده انتظامی شهرستان با امکانات خود در نقطه ای پاکسازی می کند و طرح حجمی نیز در جایی که نیاز است خیلی جدی و با حضور حداکثری ماموران انتظامی اجرا می شود.

وی از مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: اشراف اطلاعاتی در فضای مجازی و فضای حقیقی با کمک و پشتیبانی مردم استان در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه مردم لرستان واقعا پشتیبان نیروی انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر مقدار دو تن مواد مخدر در شش ماهه ابتدای سال جاری کشف شده است ،گفت: 12 هزار و 500 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه 400 نفر معتاد تحویل کمپ های ترک اعتیاد ماده 15 و 16 استان شده است، تصریح کرد: همچنین پلیس فتا لرستان تعداد سه هزار و 25 سایت مجرمانه را شناسایی و 151 فقره پرونده در رابطه با آنها تشکیل داده است.

وی یادآور شد: 141 نفر مجرم اینترنتی دستگیر شده است و فراوانی جرم در این حوزه مربوط به مزاحمت اینترنتی و برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب های مردم بوده است.

سردار مهدیان نسب از برگزاری 8 جلسه چهره به چهره برای پاسخگویی به مطالبات مردم خبر داد و گفت : در این جلسات با 806 نفر صحبت و مشاوره حضوری داشته ایم .

فرمانده انتظامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت بافت شهری 11 درصد افزایش تصادفات فوتی را در درون شهر داشته ایم که با کمک سازمان های متولی و مسئول در اصلاح هندسی مکان ها از جمله شهرداری باید بتوانیم این میزان را کاهش بدهیم ، افزود: فعالیت های خود را در این حوزه با اجرای طرح های ارتقا انضباط اجتماعی آغاز می‌کنیم.

سردار مهدیان نسب  با بیان اینکه در تصادفات برون شهری 16 درصد کاهش تصادفات را داشته ایم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم جاده های استان و حداقل شریان های حیاتی را به سامانه هوشمند نظارتی مجهز کنیم.

وی در پایان با ابراز رضایت و خرسندی از تعامل و ارتباط خوب اصحاب رسانه استان با پلیس، گفت: کمک اصحاب رسانه می‌تواند در حوزه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت مهم و اساسی باشد و ما با اصحاب رسانه خیلی جدی و صمیمی وارد کار خواهیم شد و از این ظرفیت به خوبی استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه