English

سربازان، سازندگان آینده کشور هستند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان در مراسم گرامیداشت روز سرباز در ستاد انتظامی استان گفت: سربازان، سازندگان آینده کشور هستند.

سربازان، سازندگان آینده کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ حیدر محمدی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز، اظهار داشت:‌ هفته دفاع مقدس، نماد ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عراقی ها در جنگ با ایران همه امکانات دنیا را در اختیار داشتند و تا دندان مسلح بودند، تصریح کرد:‌ فرزندان انقلاب و اسلام با دلاوری و رشادت با 30 کشور دنیا جنگیدند.

وی با تاکید بر اینکه به فرموده حضرت علی(ع) سربازها، دژهای مستحکم کشور و زینت مملکت هستند، خاطرنشان کرد: سربازان سازندگان آینده کشور هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در گذشته سربازها مورد تکریم قرار نمی‌گرفتند، اظهار داشت:‌در نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان عزیز و محترم شمرده می‌شوند.

سرهنگ حیدر محمدی انضباط معنوی را مهم‌ترین خواسته و انتظار فرماندهان از سربازان برشمرد و افزود:‌ سربازها باید از فرصت مغتنم سربازی به عنوان تمرینی برای مسئولیت‌های آینده استفاده کنند.

این مقام انتظامی مهارت افزایی سربازان را از اولویت‌های ناجا دانست و اضافه کرد: باید از توان کاری، عملیاتی سربازان در حوزه های تخصصی استفاده کرد.

در ادامه این مراسم، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه آینده جمهوری اسلامی به دست سربازها رقم می‌خورد، اظهار داشت: سربازها می‌تواند تضمین کننده اقتدار نظام باشند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه فرزندان ملت در لباس نیروی انتظامی سرباز امام زمان(عج) هستند، تصریح کرد: سربازان ولایت تا آخرین نفس برای حفظ ارزش های اسلامی مبارزه می‌کنند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اعتلای جایگاه سرباز در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد:‌سربازها باید با انجام خوب وظایف، زمینه را برای تکریم شدن فراهم بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه