English

آب مقطر نیروگاه رامین حلالی برای گرد و خاک های مقره های برقی خوزستان

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: آب مقطر تولیدی این نیروگاه به علت خلوص بالای 98 درصدی حلالی ایمن در شستشوی تجهیزات انتقال و توزیع شبکه برق بویژه در کانونهای گرد و غبار بسیار موثر است.

 آب مقطر نیروگاه رامین حلالی برای گرد و خاک های مقره های برقی خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، داوود محمودی گفت: نیروگاه رامین ضمن تولید پایدار انرژی برق بویژه در تابستان طاقت فرسای امسال، تامین کننده آب مقطر مورد نیاز واحدهای عملیاتی صنعت برق خوزستان به منظور شستشوی مقره ها و سایر تجهیزات شبکه انتقال و توزیع برق این استان نیز بود.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: محدودیت های ایجاد شده در شبکه برق استان خوزستان که در پی بروز بحران ریز گردها در ماههای آخر سال 95 ایجاد شده بود عزم و همت همه مسئولان صنعت برق کشور را در راستای رفع محدودیت ها و کاهش خاموشی های شبکه برق دراین استان معطوف شده که نیروگاه رامین با تاسی از رویکرد مدیران ارشد شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی نیز ضمن تامین پایدار انرژی برق بویژه در تابستان طاقت فرسا و گرمای بی سابقه سال جاری تاکنون توانسته با وجود تامین آب مقطر مورد نیاز خود بعنوان حیاتی ترین فاکتور پایداری تولید برق در این نیروگاه بخاری ، نزدیک به یک میلیون ودویست هزار لیتر آب مقطر مورد نیاز تیم های عملیاتی شستشوی مقره ها و سایر تجهیزات انتقال وتوزیع برق در اقصی نقاط خوزستان را تامین و در اختیار آنان قرار دهد. 

وی افزود: آب مقطر تولیدی این نیروگاه به علت خلوص بالای 98 درصدی و نارسانا بودن، امکان شستشوی خطوط ومسیرهای گرم  وبرق دار را سرعت ببخشد و آب مقطر تولیدی بعنوان حلالی ایمن در شستشوی تجهیزات انتقال و توزیع شبکه برق بویژه در کانونهای گرد وغبار بسیار موثر است.

محمودی گفت : این نیروگاه همواره در کنار رسالت واقعی خود،  تعاملات و همکاری های مطلوبی با سایر شرکتها ، سازمانها و نهادهای مستقر در استان داشته و همه تلاش وامکانات خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف وتحقق مسئولیت اجتماعی خود بکار بسته است.

 گفتنی است؛ نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی و با مجموع 1850 مگاوات ، تامین کننده حدود ۴۰ درصد انرژی برق مورد نیاز استان خوزستان و 4 درصدکشور است وبا توجه به توان و ظرفیت تولیدی آن ، نقش مهمی درتثبیت و تقویت شبکه سراسری برق کشور ، تامین آسایش مردم ، توسعه زیرساختهای منطقه و تامین برق مورد نیازصنایع را  ایفا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی