English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

تربیت دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران، هدف آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پرورش دانش آموزانی نقاد، مدافع ارزش ها، پرسش گر و مسئولیت پذیر براساس اسناد بالادستی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است.

تربیت دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران، هدف آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهدی حاجتی در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه فرزانگان ناحیه دو رشت برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که با اقشار مختلف در تعامل است، مصمم به اجرای اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین و سیاست های کلی  مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه محرم خاطرنشان کرد: با تبیین فلسفه قیام حضرت امام حسین و سوگواری سالار شهیدان می توانیم راز ماندگاری نهضت حسینی را بهتر برای دانش آموزان و قشر جوان تشریح کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه افزود: در استان، آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید، در قالب پروژه مهر با قوت و قدرت اجرا شده و 375 هزار دانش آموز در  5 هزار و 181 مدرسه و 19 هزار و 627 کلاس درس ساماندهی شده اند که از این تعداد دانش آموزان ، بیش از 31 هزار نفر مربوط به پایه اول دبستان هستند.

حاجتی در پایان با تقدیر از نقش والای معلمان در امر تعلیم و تربیت از نقش سازنده نهادها و سازمانهایی که گام های موثری در جهت کمک به آموزش و پرورش برمی دارند، تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه