English

رئیس پلیس راهور گلستان خبر داد

توقیف سرویس‌های غیرمجاز مدارس در استان گلستان

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: خودروی رانندگان سرویس مدارس که خارج از طرح ساماندهی سرویس مدارس و پوشش شرکت‌های حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی در استان گلستان فعالیت کنند، توقیف خواهد شد.

توقیف سرویس‌های غیرمجاز مدارس در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایوب شرافتی، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس در استان و برخورد با متخلفان در این حوزه، اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده و مصوبه شورای پیشگیری از تخلفات رانندگی، همه رانندگان سرویس مدارس باید در قالب شرکت‌های حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: این رانندگان باید در قالب این شرکت‌ها و بر اساس نرخ اعلام شده سازمان تاکسیرانی که به تصویب و تایید شوراهای اسلامی شهرها و فرمانداری‌ها رسیده است، فعالیت کنند.

رئیس پلیس راهور استان گلستان درباره رانندگان متخلف در این خصوص، گفت: اگر افرادی خارج از این ضابطه فعالیت کنند، علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس، خودروی آن ها در مرحله نخست به مدت 3 روز و در صورت تکرار به مدت یک هفته توقیف خواهد شد.

سرهنگ شرافتی گفت: رانندگانی هم که دارای مجوز فعالیت هستند باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که به اندازه ظرفیت خودرو حق حمل دانش‌آموز را دارند و در صورت تخلف، علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس، برخورد قانونی با آن ها صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور استان گلستان اظهار کرد: درخواست ما این است که خانواده‌ها به هیچ عنوان به صورت مستقیم اقدام به عقد قرارداد با رانندگان غیرمجاز و خارج از طرح ساماندهی نکنند تا در طول سال تحصیلی برای خود و فرزندانشان مشکلی به وجود نیاید.

سرهنگ شرافتی گفت: رانندگانی که مایل هستند در قالب شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی فعالیت کنند، باید به سازمان تاکسیرانی شهرستان‌های استان مراجعه کنند. با هماهنگی‌های انجام شده، نهایت همکاری و مساعدت با این رانندگان انجام خواهد شد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی و صدور مجوز فعالیت آن ها اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه