English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد:

۲۰درصد از ساماندهی خیابان صفوی نژاد باقی مانده است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی خیابان صفوی نژاد با اعتبار ٦ میلیارد ریال انجام شده و این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

20درصد از ساماندهی خیابان صفوی نژاد باقی مانده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امامی اظهار کرد: پیاده رو های  کوچه پس کوچه های معابر پس از گذشت زمان تخریب و فرسوده می شود که نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

وی افزود :درهمین راستا شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان به منظور ارتقا خدمات و تسهیل روان شهروندان  ساماندهی خیابان  صفوی نژاد را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد:‌ ساماندهی خیابان صفوی نژاد حدفاصل پروین تا خیابان آل خجند  برای  ارتقای خدمات به شهروندان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: ساماندهی خیابان صفوی نژاد با اعتبار ٦ میلیارد ریال در آینده نزدیک تکمیل  می شود.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: در این پروژه نیز فضای سبز،  باغچه ها، پیاده رو ها و جدوال پیاده رو ها ساماندهی می شوند.

امامی با اشاره به دیگر پروژه های منطقه ادامه داد: عملیات اجرایی خیابان شهید رضاییان یکی از پروژه های شاخص منطقه به شمار می رود که برای کاهش بار ترافیکی سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی خیابان شهید رضاییان در ۳ فاز اجرایی می شود ، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز اول خیابان شهید رضاییان در سال گذشته تکمیل شده و اکنون نیز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه حدفاصل خیابان حکیم اسدی تا خیابان پروین به طول ۱۳۰ متر در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه