English

جذب سرباز مربی در فنی و حرفه ای خوزستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: سرباز مربیان جذب شده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت و یا پادگان ها به عنوان مربی آموزش های مهارتی به کار گرفته خواهند شد.

 جذب سرباز مربی در فنی و حرفه ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبدالنبی سواعدی گفت:  برای خدمت در مراکز ثابت دولتی و پادگان به عنوان سرباز مربی مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس جذب خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشمولانی که تاریخ اعزام آنان یکم دی ماه سال جاری است از یکم تا هفدهم مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به آدرسportaltvto.ir نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

 سواعدی ادامه داد: سرباز مربیان جذب شده در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت و یا پادگان ها به عنوان مربی آموزش های مهارتی به کار گرفته خواهند شد

وی عنوان کرد: سهمیه مراکز دارای تعهد آموزشی در پادگان های نظامی شامل شهرهای اهواز، مسجد سلیمان، شوشتر، رامشیر، خرمشهر، دزفول و بهبهان می باشد و سهمیه مراکز مستقر در سطح استان شامل شهرهای اهواز، باغملک، شوشتر، رامشیر، خرمشهر، گتوند، بهبهان، هویزه، ماهشهر و آبادان می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان به رشته های مورد تقاضا اشاره کرد و افزود: جذب سرباز مربی در رشته های تاسیسات، الکترونیک، برق، کشاورزی، صنایع خودرو در پادگان های نظامی و در مراکز مستقر در سطح استان در رشته های مکانیک خودرو، کشاورزی، جوشکاری، تاسیسات، الکترونیک، عمران، صنایع خودرو و برق انجام می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه